Domon Kasshu VIP
Dołączył/a : 20/04/2007 Liczba postów : 1123
Płeć :
| Temat: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 8:16 pm | |
| Chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi :D. Pierwsza odsłona cyklu TOP 10. Wypisujecie ranking waszych ulubionych tytułów. Zaraz pojawią sie kolejne rankingi (postacie, itd.).
No to moje zestawienie:
X: Naruto IX: Magic Knight Rayearth xD VIII: Slayers VII: Claymore VI: Ouran High School Host Club V: Saint Seiya IV: Neon Genesis Evangelion
I wielka trójka :
III: Death Note II: Mobile Fighter G Gundam
I: School Rumble
Czekamy na wasze rankingi :D. | |
|
Silver Admin
Dołączył/a : 08/03/2007 Liczba postów : 658
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 8:59 pm | |
| To tak to będzie ranking naprawdę maniaka anime z dużym stażem
5:Full Metal Alchemist (początkowo miałem dziwne odczucia, ale z każdym następnym odcinkiem było super.. Jedne z najlepszych postaci pobocznych występują tutaj) 4:Death Note (Za ten klimat i napięcie z każdym odcinkiem :D) 3:Kiba (jedno z nowszych anime, które oglądałem.. Mimo jakiejś w miarę prostej fabuły jest naprawdę niezłe) 2:Rurouni Kenshin (jedno z lepszych samurajsko podobnych anime, które naprawdę pokazuje niezłe walki jak i uczy) 1: Bleach lub Naruto (nie potrafię zdecydować ale jedno i drugie jest naprawdę czymś wielkim dla mnie :))
5:Bakumatsu i Kurogane Peace Maker ( Jedno i drugie anime bazuje na podobnym stylu czyli japonia i samuraje co najbardziej lubię, ale to pierwsze pokazuje trudność przeznaczenia.. Z kolei to drugie pokazuje młodego chłopca, który dostał się do Shinsengumi pokonując swój strach przed zabijaniem) 4:Wolf's Rain (najtrudniejsze anime, które oglądałem na dodatek do teraz ciężko mi zrozumieć jego sens do końca..) 3:Samurai Deeper Kyo (w jednej osobie sprzedawca leków i najgroźniejsza osoba na świecie na dodatek samuraj trzeba to zobaczyć xD) 2:Basilisk (ninja zawsze mnie kręcili xD) 1:Saint Seiya (za tą przyjaźń dążenie do celu mimo wszystko)
Musiałem to jakoś tak podzielić ponieważ nie mam za bardzo swoich najelpszych typów, bo każde z nich lubie z jakiegoś powodu.
Ostatnio zmieniony przez Silver dnia Sro Kwi 16, 2008 9:00 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
Al
Dołączył/a : 25/05/2007 Liczba postów : 1365
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 9:00 pm | |
| Mobile Fighter G Gundam to ta najstarsza wersja dobże mówie? | |
|
Domon Kasshu VIP
Dołączył/a : 20/04/2007 Liczba postów : 1123
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 9:07 pm | |
| Hmmm... nie jestem pewien, jakieś jeszcze gundamy przed tym chyba były. | |
|
Al
Dołączył/a : 25/05/2007 Liczba postów : 1365
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 9:32 pm | |
| Jedyne znam Gundam W i chyba tylko tą serie razem z pełonmetrażówką. | |
|
Saga VIP
Dołączył/a : 10/03/2007 Liczba postów : 1364
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Sro Kwi 16, 2008 9:46 pm | |
| Ta lista wymagała głębszych przemyśleń Przynajmniej z pierwszym miejscem nie miałem problemu.Lista przedstawia się następująco:
X.Romeo X Juliet IX.Angel Sanctuary VIII.Jyu Oh Sei VII.Witchblade VI.Saint Seiya V.Blood + IV.Ergo Proxy III.Darker than Black II.Chevalier D'Eon
The winner is: I. Death Note | |
|
LoRo1987
Dołączył/a : 28/01/2008 Liczba postów : 660
Płeć :
| Temat: Re: TOP 10 Anime Czw Kwi 17, 2008 5:22 pm | |
| X. Slayers IX. Neon Genesis Evangelion VIII.Dragonball VII. Death Note (jakoś narazie mnie nie wciągło... Może za jakiś czas sie to zmieni bo zapowiadało sie ciekawie) VI.Hellsing V.Full Metal Alchemist IV.Saint Seiya III. Onegai Sensei (no co nie zawsze w anime muszą lać sie litry krwi, miłość też jest ważnym wątkiem :P) II. Bleach
The winner is: I. Naruto
Oczywiście uwzględniam tu tylko epizodyczne. Nie wliczałem kinówek i pełnometrażowych anime | |
|