Saga VIP
Dołączył/a : 10/03/2007 Liczba postów : 1364
Płeć :
| Temat: Brązowe Zbroje Czw Lis 08, 2007 4:08 pm | |
| Zbroje z brązu są najniższe w randze dla rycerzy Sanctuarium służących Atenie. Niektóre z danych zbroi posiadają dodatkowe akcesoria jakimi mogą być np.: szpony Hydry, łańcuchy Andromedy, Kasjopei i Ryby Południowej, regeneracja zbroi Feniksa, tarcza Smoka itd.. Swoją konstrukcją ochraniają wybrane części ciała w przeciwieństwie do Srebrnych i Złotych. Nie są odporne na zniszczenia, dopiero po "odbudowie", gdzie wykorzystana, do ich odżycia, zostanie krew Rycerzy wyższej rangi (np. Srebrnych lub Złotych) lub Boga (w tym przypadku bogini Atena). Zadaniem Rycerzy z Brązu jest nie tylko ochrona bogini Ateny ale także wspieranie Srebrnych w pewnych misjach. Liczba Rycerzy z Brązu sięga do 48. Łącznie z Saint Seiya G wynosi 52. Ataki przedstawione u niektórych są tylko przykładami. Atakami używanymi przez rycerzy występujących w anime/mandze. Jakich ataków się kto nauczy (samodzielnie lub w szkoleniu przez mistrza), takie będzie używał nosząc zdobytą zbroję. Zbroja Pegaza (v1, v2, v3) Zbroja Łabędzia (v1, v2, v3) Zbroja Jednorożca Zbroja Hydry Broń: Szpony. Zbroja Wilka Zbroja Małego Lwa Zbroja Niedźwiedzia Zbroja KameleonaBroń: Bicz. Zbroja KasjopeiBroń: Łańcuchy. Zbroja Ryby PołudniowejBroń: Łańcuchy. Zbroja Ennetsu Zbroja Zająca Ataki wykorzystywane przez Brązowych rycerzy Sanktuarium, podwładnych Wielkiemu Mistrzowi Sagi i Atenie. - Spoiler:
Seiya (posiadacz zbroi Pegaza)Pegasus Meteor Fist
Rycerz wykorzystuje w tym ataku swój kosmos zwiększając prędkość z jaką zadaje liczne ciosy. Im większy jest jego kosmos, tym więcej uderzeń ma atak. Pegasus Comet Fist
Atak kumuluje podobnie jak Pegasus Meteor Fist energię w pięści rycerza. Wysyła ją jednak z całą mocą w jednym potężnym ciosie a nie w wielu. W przeciwieństwie do poprzedniego skupia się on bardziej na wykorzystaniu energii kosmicznej. Pegasus Rolling Crush
Atak fizyczny polegający na pojmaniu przeciwnika, unieruchomieniu go w swym uchwycie. Następnie rycerz wyskakuje wysoko w powietrze, by runąć w dół z całą mocą. Przeciwnik spada głową w dół i uderza w ziemię z wielką siła, podczas gdy atakujący puszcza go przed zderzeniem unikając własnych obrażeń. Shiryu (posiadacz zbroi Smoka)Rozan Shou Ryuu Ha (Rozan Ascending Dragon)
Podstawowy atak rycerza bazujący na zręczności i kosmosie. Energia wystrzeliwuje w stronę przeciwnika niczym potężna fala, wraz z zadanym ciosem. Atak ma jedną wadę, by ją jednak wykorzystać trzeba ją najpierw dostrzec i mieć zręczność większą od atakującego. Rozan Ryuu Hi Shou (Rozan Dragon Flight)
Bardzo silny atak obszarowy. Rycerz przygotowuje się do ataku gromadząc swój kosmos, następnie wystrzeliwuje przed siebie energię niszcząc swych wrogów. Hyoga (posiadacz zbroi Łabędzia)Diamond Dust
Wymagane: Lód Podstawowy atak rycerzy używających lodu, który polega na skoncentrowaniu dużej ilości energii kosmicznej wraz z siłą użytkownika powodują duże zagrożenie dla przeciwnika. Gdy atak jest użyty po raz trzeci na przeciwniku może odbić dodatkowe obrażenia do atakującego. Aurora Thunder
Wymagane: Lód Silniejsza wersja Diamond Dust. Pod wpływem silnego ataku przeciwnik jest oszołomiony, w skutek czego ma przez turę pogorszoną zręczność. Koliso
Wymagane: Lód Technika paraliżuje przeciwnika, w skutek czego nie jest w stanie on się poruszyć przez dwie rundy. Podczas próby ataku bądź zdjęcia z siebie techniki unieruchomiony otrzymuje obrażenia od otaczającego go lodu. Aurora Execution
Wymagane: Lód Najlepszy lodowy podmuch wśród rycerzy lodowych polegający na skupieniu w swoich dłoniach podniesionych w górze bardzo mocno skoncentrowanego kosmosu. Atak może zostać zwiększony do zera bezwzględnego przez użytkownika lecz wtedy dostaje obrażenia od własnego kosmosu przez użycie takiej dawki zimna nawet on poczuwa siłę swojego ataku. Po użyciu ataku atakujący wymaga odpoczynku przez turę. Atak pozostawia skutki uboczne na przeciwniku w postaci pogorszonej zręczności. Shun (posiadacz zbroi Andromedy)Nebula Chain
Wymagane: Walka Bronią Najprostszy atak Rycerza Andromedy. Używając swojego łańcucha, Rycerz wyprowadza prosty atak, zadający bezpośrednie obrażenia swojemu przeciwnikowi. Thunder Wave
Wymagane: Walka Bronią Silniejszy atak przy użyciu łańcucha. Jego główną zaletą jest to, że może przebić się przez niemal każdy atak, barierę czy blok, niezależnie od tego, gdzie znajduje się przeciwnik. Wykorzystuje ofensywną część łańcucha (zakończoną ostrzem). Rolling Defense
Wymagane: Walka bronią, Elektryczność Defensywna technika Rycerza Andromedy, polegająca na otoczeniu jego osoby kręgami utworzonymi przez defensywną część łańcucha (zakończony kulą). Przebicie się przez tę osłonę niemal graniczy z cudem. Nebula Stream
Wymagane: Powietrze Preludium ataku Nebula Storm. Rycerz Andromedy wyzwala swój kosmos, wywołując jednocześnie małą burzę, która otacza jego przeciwnika i zadaje mu poważne obrażenia. Wprawdzie technika ta jest potężna i tylko nieliczni mogą ją opanować, aczkolwiek ma jedną zasadniczą wadę. Po jej użyciu rycerz Andromedy musi chwilkę odpocząć po zużyciu tak dużej dawki kosmosu. Nebula Storm
Wymagane: Powietrze Rozpalone do granic możliwości kosmos Rycerza Andromedy wywołuje potężną burzę, która miota jego przeciwnikiem niczym szmacianą lalką, zadając mu poważne obrażenia, o których szybko nie zapomni. Ikki (posiadacz zbroi Feniksa)Phoenix Soar
Wymagane: Ogień Rycerz Feniksa skupia swój kosmos w jednym potężnym ciosie. Oparty on jest na żywiole ognia, który w połączeniu z energią wewnętrzną Rycerza, zadaje niezwykle duże obrażenia. Phoenix Illusion
Wymagane: Hipnoza Atak oddziałuje na umysł przeciwnika. Rycerz Feniksa przenika do mózgu ofiary i pokazuje mu jego najgorsze koszmary i rzeczy, których boi się najbardziej. Przeciwnik zostaje sparaliżowany strachem i przez to całkowicie bezbronny. Osoba będąca pod działaniem ataku wykonując atak na przeciwniku sama zadaje sobie obrażenia. Jabu (posiadacz zbroi Jednorożca)Unicorn Gallop
Wymagane: Telekineza Atak unieruchamia przeciwnika uniemożliwiając mu wykonanie uniku. Rycerz następnie wyskakuje w powietrze i opada w dół zadając silny cios z wykopu. Ichi (posiadacz zbroi Hydry)Mellow Poison
Atak który wykorzystuje w sobie trujące właściwości pazurów będących częścią zbroi. Ugodzony przeciwnik jest zatruwany. Gdy zostanie ugodzony 3 razy trzymuje on dodatkowy paraliż. Nachi (posiadacz zbroi Wilka) Dead Howling
Szybki i precyzyjny atak fizyczny. Ban (posiadacz zbroi Małego Lwa)Lionet Bomber
Rycerz zbiera całą swą siłę w pięści po czym wyprowadza bezpośredni cios na przeciwnika. Geki (posiadacz zbroi Niedźwiedzia)Hanging Bear
Rycerz łapie przeciwnika w obie dłonie z całą swą siłą. Jest ona tak wielka iż może zmiażdżyć bez problemu kości przeciwnika. June (posiadacz zbroi Kameleona)Chameleon Whip
Wielokrotny atak przy pomocy bicza.Zadaje obrażenia z wielu stron nie dając szansy na wykonanie ataku (fizycznego).Trwa dwie tury.
| |
|