Saga VIP
Dołączył/a : 10/03/2007 Liczba postów : 1364
Płeć :
| Temat: Srebrne Zbroje Czw Lis 08, 2007 4:10 pm | |
| Srebrne zbroje to średnia klasa wśród pozostałych zbroi Sanktuarium, pomiędzy Brązowymi a Złotymi. Nie wielu zaś rycerzom udaje się osiągnąć swoje zdolności zbliżone do Złotych jako Srebrny. Przykładami byli Albiore (Rycerz Cefeusza) i Orfeusz (Rycerz Liry). Zbroje jak w przypadku brązowych również są przedstawiane w różnych kolorach. Nie wiele zbroi posiada właśnie sam srebrny kolor, który tylko nadaje im nazwę kategorii. Posiadają większą odporność na zimno niż brązowe oraz przed zniszczeniem spowodowanego lodem, a także swoją konstrukcją obejmują większą część ciała nosiciela. Tak jak w przypadku brązowych, niektóre wyposażone są w akcesoria jak łańcuchy Cefeusza oraz Harfa od zbroi Liry. Srebrni rycerze często wybierani są na szkolenie młodych rycerzy, pretendujących do brązowych zbroi. Prawdopodobnie ich liczba sięga 21-24. Jednak niektóre źródła podają nawet liczbę 26, zebranych ze wszystkich serii anime i mang łącznie. Ataki przedstawione u niektórych są tylko przykładowymi atakami używanymi przez rycerzy występujących w anime/mandze. Jakich ataków się kto nauczy (samodzielnie lub w szkoleniu u mistrza), takie będzie używał nosząc zdobytą zbroję. Zbroja Heraklesa Zbroja PerseuszaBroń: Tarcza Meduzy - spojrzenie powoduje skamienienie postaci. Zbroja Centaura Zbroja WoźnicyBroń: Dyski. Zbroja CefeuszaBroń: Łańcuchy Zbroja CerberaBroń: Stalowe kule Zbroja Muchy Zbroja Kruka Zbroja Orła Zbroja Jaszczurki Zbroja Wieloryba Zbroja Wężownika Zbroja Strzały Zbroja Lotosu Zbroja Pawia Zbroja Psów Myśliwskich (Ogar) Zbroja Wielkiego Psa Zbroja Ołtarza Zbroja LiryBroń: Lira Zbroja Hydry Zbroja Kryształu Zbroja Krzyża Południowego Zbroja Kompasu Zbroja Węża Zbroja Oriona Zbroja Pucharu Zbroja Żurawia Ataki wykorzystywane przez Srebrnych rycerzy Sanktuarium, podwładnych Wielkiego Mistrza Sagi i Ateny.- Spoiler:
Posiadacz Zbroi HeraklesaCornephoros
Wymagane: Powietrze Atak polegający na stworzeniu wielkiego tornada wewnątrz, którego przeciwnik jest wyrzucany na dużą wysokość, a następnie oczywiście rzecz biorąc ofiara spada z tej wysokości otrzymując liczne obrażenia lub także złamanie kości itp. Argol (posiadacz Zbroi Perseusza)Gorgon Kick
Wymagane: Iluzja W początkowej fazie ataku, srebrny rycerz tworzy dość silną iluzję węży jego mitycznej patronki, która oplata przeciwnika nie dając mu się wyswobodzić. Następnie w błyskawicznym tempie, rycerz wyskakuję w powietrze, aby zadać serię potężnych aczkolwiek szybkich kopniaków. Po wykonaniu ataku iluzja znika, a przeciwnik ma już tylko „znikome” szanse na wygranie pojedynku. Medusa Shield
Atak powodujący zamienienie przeciwnika w kamienny posąg. Następuje przy wykorzystaniu tarczy z wizerunkiem meduzy, która znajduje się na plecach i w każdej chwili może zostać założona na rękę. Zamiana w kamień następuje po przez spojrzenie w otwarte oczy meduzy. Żaden materiał nie jest w stanie powstrzymać ataku. Atak powoduje wykluczenie przeciwnika z pojedynku. Jednak gdy przeciwnik ma wadę wzroku lub jest ślepy, atak na niego nie działa. Babel (posiadacz Zbroi Centaura)Fire Storm
Wymagane: Ogień Technika polega na wystrzeleniu w powietrze wielu słupów ognia, która po chwili tworzą ognistą burzę. Przez działanie tylu ilości niszczycielskiego żywiołu, wszystko wokół zaczyna się palić. Rycerz musi poświęcić troszkę czasu, aby przygotować tą technikę. Niewątpliwie jej plusem jest to, że pod koniec ataku przeciwnik otrzymuję jeszcze turę paraliżu. Capella (posiadacz Zbroi Woźnicy)Saucer Attack
Wymagane: Walka bronią Atak wymagający dużej precyzji. Atakujący wykorzystuje elementy swojej zbroi jakim są dyski , które są wyrzucane i wirują wokół własnej osi. Poruszają się one niezwykle szybko. Słabym punktem tej techniki jest fakt, że po wyrzuceniu dysków atakujący zostaje bezbronny. Albior (posiadacz Zbroi Cefeusza)Nebula Chain
Wymagane: Walka Bronią Najprostszy atak Rycerza Cefeusza. Używając swojego łańcucha, Rycerz wyprowadza prosty atak, zadający bezpośrednie obrażenia swojemu przeciwnikowi. Thunder Wave
Wymagane: Walka Bronią Silniejszy atak przy użyciu łańcucha. Jego główną zaletą jest to, że może przebić się przez niemal każdy atak, barierę czy blok, niezależnie od tego, gdzie znajduje się przeciwnik. Wykorzystuje ofensywną część łańcucha (zakończoną ostrzem). Rolling Defense
Wymagane: Walka bronią, Elektryczność Defensywna technika Rycerza Cefeusza, polegająca na otoczeniu jego osoby kręgami utworzonymi przez defensywną część łańcucha (zakończony kulą). Przebicie się przez tę osłonę niemal graniczy z cudem. Nebula Stream
Wymagane: Powietrze Preludium ataku Nebula Storm. Rycerz Cefeusza wyzwala swój kosmos, wywołując jednocześnie małą burzę, która otacza jego przeciwnika i zadaje mu poważne obrażenia. Wprawdzie technika ta jest potężna i tylko nieliczni mogą ją opanować, aczkolwiek ma jedną zasadniczą wadę. Po jej użyciu srebrny rycerz musi chwilkę odpocząć po zużyciu tak dużej dawki kosmosu. Nebula Storm
Wymagane: Powietrze Rozpalone do granic możliwości kosmos Rycerza Cefeusza wywołuje potężną burzę, która miota jego przeciwnikiem niczym szmacianą lalką, zadając mu poważne obrażenia, o których szybko nie zapomni. Dante (posiadacz Zbroi Cerbera)Steel Ball Chain of Hell
Wymagane: Walka bronią Atak przy użyciu łańcucha z kolczatymi kulami. Korzystający z tej techniki najpierw kręci łańcuchem a następnie wyrzuca go w stronę przeciwnika. Technika wymaga wykorzystania sporej siły więc jeśli zostanie wykonana x2 pod rząd atakujący musi odpocząć 1 rundę. Słabą stroną ataku jest chwila, w której atakujący kręci łańcuchem przez co szybszy przeciwnik może wykorzystać ten moment aby zadać podwójne obrażenia. Posiadacz Zbroi MuchyDead End Fly
Atak polegający na zadaniu kopnięcia/wykopu. Jako, że jest to atak niezbyt silny można wykonywać bez żadnych następstw dla atakującego. Posiadacz Zbroi KrukaBlack Wing Shaft
Wymagane: Kontrola Zwierząt Podczas ataku wykonuje ruchy rękoma na kształt ruchu skrzydeł kruka przeciwnik zostaje pokryty przez pióra kruków, które powodują brak możliwości jakiegokolwiek ruchu. Następnie jest on atakowany energią kosmiczną , która przyjmuje kształt atakującego kruka. Technika jest wykonywana przez 2 rundy. Po wykonaniu ataku przeciwnik może atak jedynie technikami specjalnymi. Marine (posiadacz Zbroi Orła)Eagle Toe Flash
Wymagane: Powietrze Atak wykorzystujący zręczność ciosu nogą zadany z wyskoku. Przypomina orła atakującego swoją ofiarę. Meteor Fist
Cios podczas, którego kosmos skupiany jest w jednej dłoni i wystrzeliwany w postaci meteoru z prędkością dźwięku. Atak może zostać wykorzystany dwa razy w ciągu jednej rundy jeśli kosmos atakującego jest większy niż przeciwnika. Misty (posiadacz Zbroi Jaszczurki)Marble Tripper
Wymagane: Powietrze Atak wykorzystujący kosmos podczas , którego energia kosmiczna zostaje skupiona w palcu wskazującym i środkowym dłoni. Technika tworzy wir ,w który wpada przeciwnik. Atakujący może kierować wirem wysyłając przeciwnika w dowolnym kierunku. Po wykonaniu techniki, rycerz musi odpocząć turę ze względu użycia tak dużego kosmosu. Air Shield
Wymagane: Powietrze Srebrny rycerz jaszczurki za pomocą rozszerzonej umiejętności panowania nad powietrzem potrafi stworzyć przed sobą niewidzialną tarczę… złożoną właśnie z tego żywiołu. Jednak jeżeli przeciwnik posiada większy kosmos od atakującego potrafi przebić się przez tą tarczę. Posiadacz Zbroi WielorybaKaitos Spounting Bomber
Technika wykorzystująca siłę polegająca na wyrzuceniu przeciwnika w górę i zadania mu potężnego ciosu. Atakujący ze względu na siłę jaką musi włożyć w atak odpoczywa jedną rundę. Shina (posiadacz Zbroi Wężownika)Thunder Claw
Wymagane: Elektryczność Bardzo szybki atak przy użyciu paznokci symbolizujących kły jadowitego węża powodujący rozcięcia ciała. Thunder Cobra
Wymagane: Elektryczność Atak podczas , którego wokół przeciwnika owija się kobra która z coraz większą siłą zaciska się na ciele przeciwnika. Atak powoduje liczne i głębokie rany na ciele. Po ataku ze względu na odniesione rany przeciwnik musi odpocząć 1 rundę. Ze względu na duże wykorzystanie kosmosu atak może być stosowany co 3 rundy. Posiadacz Zbroi StrzałyPhantom Arrow
Wymagane: Iluzja Atak polegający na wystrzeleniu setki strzał , z których tylko jedna jest prawdziwa, a reszta jest widmami. Jako, że atak wykorzystuje dużą ilość kosmosu atakujący odpoczywa po nim przez 1 rundę. Orfeusz (posiadacz Zbroi Liry)String Nocturn
Wymagane: Elektryczność, Muzyka Specjalna technika, która zaczyna działać już po pociągnięciu za pierwszą strunę. W stronę przeciwnika są wysyłane wyładowania elektryczne przypominające zwykłe struny. Technika jest o tyle pożyteczna o ile można ją wykorzystać na kilku przeciwnikach. Stringer Fine
Wymagane: Muzyka Najpotężniejsza technika rycerza liry. Może ona być użyta w dwojaki sposób. Pierwszy z nich (krótszy) przedstawia wersję zadawania olbrzymich ran od kosmosu poprzez wystrzelenie strun i oplatanie ich przeciwnika. Z każdą kolejną nutą struny zaciągają się powodując niewyobrażalny ból. Druga opcja natomiast jest dłuższa aczkolwiek powoduję lepszy efekt. Otóż grając nieprzerwanie przez trzy tury, muzyka wydobyta z potężnego artefaktu zabija przeciwnika. Jest to jednak długi i skomplikowany proces gdyż w ten czas gdy Lira gra, atakujący jest dwukrotnie podatny na obrażenia ze strony przeciwnika. Deathtrip Serenade
Wymagane: Hipnoza, Muzyka Grana melodia jest tak piękna, że powoduje uśpienie (paraliż na 1 rundę). Mocną stroną tej techniki jest fakt, że może zostać wykorzystana na kilku przeciwnikach naraz. Technika jest wykonywana przez 2 rundy podczas tego czasu obrażenia, które są zadawane atakującemu zwiększają się o połowę.
| |
|