Robe - odpowiednik frakcji Hery do Cloth, Surplice itd. w najlepszym polskim tłumaczeniu 'Toga'
[r*] - zbroje najczęściej przywdziewane przez konkretne rody zamieszkujące Heraion, często o takim samym nazwisku rodowym jak zbroja
UWAGA! - nie wszystkie są tu wymienione, dojdą na pewno 4 zbroje, 3 są zaś niepewne
ewentualnie nastąpią jakieś drobne zmianyTogi od 50 poziomu: Toga Smoka, EkhidneWygląd: szaroniebieski wąż o kobiecej głowie i torsie
Specjalne Atrybuty:Bicz - dodaje bonus w ataku na odległość = 30dmg Toga GryfaWygląd: postura gryfa w kolorze złota i czerni o lwim tułowiu, orlich skrzydłach i głowie z rysimi uszami
Specjalne Atrybuty:Skrzydła - umożliwiają 1 dodatkowy unik w walce z kontrą (niemożliwą do uniku)
Cats'o nein tail (potrójny bicz z kolcami) - dodaje bonus w ataku na odległość = 3*30 dmg (liczone jako trzy różne ataki)Toga Lwa NemeiWygląd: złotobrązowy, potężnie zbudowany lew
Specjalne Atrybuty:* zwiększona obrona w każdej chwili (+2*budowa)
Pazury - większe obrażenia = 10 dmgToga PawiaWygląd: niebiesko-zielona sylwetka danego ptaka
Specjalne Atrybuty:* zwiększona hipnoza (+1)Ataki:- Delirium: 30lvl, hipnoza(1), iluzja(1)
- Spoiler:
80 MP - atak omamu(sojusznika)
*mentalny
Wzrok przeciwnika przyciągnięty jest przez sugestywne ruchy rękoma, zakreślające w powietrzu wachlarz. Złudzenie setek kolorowych, pawich oczu w wirze pędzących w jego stronę hipnotyzuje go.
Zahipnotyzowany skieruje swój następny atak w miejsce, gdzie nie stoi jego przeciwnik.
(W przypadku założojnej zbroi - moc hipnozy wzrasta, zahipnotyzowany zaatakuje swego sojusznika.)
- Garden Finale: 60lvl, hipnoza(2)
- Spoiler:
240MP - 120dmg + 1*kosmos + 2*zręczność
*mieszany
Atakujący zwiększa swój kosmos rzucając się w stronę przeciwnika. Przeciwnikowi wydaje się, iż atakujący wchodzi w jego umysł i traci jednocześnie poczucie rzeczywistości (przenosi się do ogrodu wypełnionego czerwonymi kwiatami, postrzega fruwające w powietrzu płatki jako atakujące go). Atakujący zadaje swemu przeciwnikowi serię ciosów rękoma.
Ataku nie da się uniknąć, da się jednak przed nim obronić.
(W przypadku założonej zbroi, towarzyszy temu tura paraliżu, w przypadku wady umysł(3) osoba jest uwięziona w ataku.)
Toga WężaWygląd: granatowy wąż sporej wielkości
Broń: brak
Atrybuty: trucizna
Toga Sphinx'aWygląd: biało-złota sylwetka sfinksa
Specjalne Atrybuty:Skrzydła - zwiększają obronę (+budowa)Ataki:- Brilliant Turbulance: 60 lvl, powietrze, telekineza(2)
- Spoiler:
240MP - 60dmg + 2*Kosmos, 1*paraliż
*energia
Atak unieruchamia przeciwnika uniemożliwiając mu za równo unik jak i obronę. Atakujący gromadzi kosmos zbliżając się do przeciwnika by następnie uderzyć go swą energią i wyrzucić w wirze powietrza w górę.
Osoby o telekinezie(2+) są w stanie uniknąć paraliżu.
- Seraphim Dance: 80, powietrze, iluzja(1)
- Spoiler:
320MP - 1*paraliż, 100dmg + 1*kosmos+1*zręczność
*mieszany
Atakujący wznieca potężny wiatr, który uniemożliwia poruszanie się zgromadzonym przeciwnikom. .W poruszającym się powietrzu powstają wielokrotne złudzenia atakującego. Ten zaś atakuje obrany przez siebie cel z bliżej nie dającej się określić strony.
Toga SyrenyWygląd: szaroniebieska postać krzyżówki ptaka z kobietą
Specjalne Atrybuty:Skrzydła - umożliwiają 1 dodatkowy unik w walce z kontrą (niemożliwą do uniku)
Podwójne sztylety - każdy z osobna, większe obrażenia = 10dmgToga TyphonaWygląd: czarno-pomarańczowy tułów mężczyzny ze skrzydłami i ogonami węża miast nóg okuta w łańcuchy
Ukierunkowanie Gerontów: związek z ogniem i powietrzem
Specjalne Atrybuty:Skrzydła - zwiększają obronę (+budowa)
Łańcuchy - dodają bonus w ataku = 30dmgAtaki:- Scarlet Whip: 50lvl, ogień
- Spoiler:
200MP - 2*(50dmg +1*kosmos +1*zręczność) + bonus od bicza
*mieszany
Atak płonącymi biczami. Jest atakiem podwójnym, atakującym z dwóch różnych stron w tym samym czasie. Unik dla każdego ciosu rozpatrywany jest oddzielnie.
- Earth Inferno Flame: 70lvl, ogień, powietrze
- Spoiler:
320MP, tura przed - 4*(50dmg + 2*siła+1*kosmos)
(+200MP za każdą kolejną turę)
*mieszany
Atakujący rozkłada na bok swe ręce wznosząc swój kosmos, by następnie uderzyć z całą siłą pięśćmi w siebie. Wzbudza w ten sposób ogromne wiry ognia (cztery), rzucając je w stronę przeciwników.
Może kontynuować atak przez kolejne tury (atak zmniejszony o siłę), jeśli jego koncentracja i postawa są niezmienione.
Toga ArgonautyWygląd: niebieski tułów mężczyzny z szerokim niby-wiosłem
Broń: halabarda
Atrybuty: brak
Toga Argosa GigantaWygląd: granatowy tułów mężczyzny trzymającego maczugę z ciałem pokrytym licznymi oczyma
Specjalne Atrybuty:* zwiększone wykrycie (+1)Broń: maczuga
Toga Clymene, NimfyWygląd: brązowa postać kobieca w długiej szacie
Toga LyssyWygląd: czarno-brązowa kobieca postać w krótkiej spódnicy i psim kapturem okrywającym głowę
Ukierunkowanie Gerontów: hipnoza, iluzja
Toga Euboii, Asterionidy [r*]
Wygląd: granatowo-złoty tułów kobiety, trzyma w rękach bawolą głowę
Toga Prosymni, Asterionidy [r*]
Wygląd: granatowo-złoty tułów kobiety grającej na flecie
Broń: flet
Toga Akraii, Asterionidy [r*]
Wygląd: granatowo-złoty tułów smukłej/wysokiej kobiety
Toga Horai Jesieni, Phthinoporon [r*]
Wygląd: jasnobrązowa kobieca sylwetka z niewielkimi skrzydłami, trzymająca naczynie na owoce
Toga Horai Wiosny, Eiar [r*]
Wygląd: jasnozielona kobieca sylwetka w luźnej szacie, z niewielkimi skrzydłami, trzymająca gałąź i niewielkie naczynie
Toga Horai Lata, Theros [r*]
Wygląd: kremowo-żółta kobieca sylwetka z niewielkimi skrzydłami, trzymająca nóż i źdźbło zboża
Specjalne Atrybuty:Nóż - większe obrażenia = 10 dmg Toga Horai Zimy, Kheimon [r*]
Wygląd: jasnoszara kobieca sylwetka w długiej szacie, z niewielkimi skrzydłami, trzymająca złapanego ptaka
Specjalne Atrybuty:Lód - dodaje bonus w obronie przed trucizną = pkt.Kosmosu Toga IrisWygląd: złota kobieca sylwetka w długiej szacie z pierzastymi skrzydłami
Specjalne Atrybuty:Skrzydła - umożliwiają 1 dodatkowy unik w walce z kontrą (niemożliwą do uniku)Broń: laska heroda
Toga MedeiWygląd: ciemnozielona kobieca sylwetka z dwoma wężowymi smokami dokoła niej, w dłoniach sztylet
Specjalne Atrybuty:Sztylet ofiarny - po otrzymaniu obrażeń w każdej kolejnej turze walki 10 dmg (rany nie da się wyleczyć po walce)Togi od 70 poziomu: Toga Królów, Agiada [r*]
Wygląd: złoto-czerwony tułów mężczyzny z koroną na głowie, ze skrzyżowanymi mieczem i tarczą
Specjalne Atrybuty:Miecz - większe obrażenia = 50 dmg
Tarcza - 2 krotnie zwiększona obronaToga Królów, Eurypondit [r*]
Wygląd: złoto-granatowy tułów mężczyzny z koroną na głowie oparty o włócznię
Specjalne Atrybuty:Włócznia - zwiększona obrona (cały czas) - +2*budowa