Saga VIP
Dołączył/a : 10/03/2007 Liczba postów : 1364
Płeć :
| Temat: Złote Zbroje Czw Lis 08, 2007 4:10 pm | |
| Złote zbroje są odpowiednikami dwunastu znaków zodiaku znajdujących się w gwiazdozbiorze. Zajmują najwyższą rangę po srebrnych i są najsilniejszymi w Sanktuarium. Każda z nich znajduje się w Świątyni danego zodiaku, zwanego również "Domami Zodiaku". Przejście od jednego do drugiego pod same wzgórze (według odpowiedniej kolejności: Baran, Byk, Bliźnięta... aż do ostatniego Ryby) prowadzi do Pałacu i Ołtarzu Ateny, który chroniony jest właśnie przez tych 12 złotych rycerzy. Aby dostać się na samo wzgórze, należy stoczyć walkę z każdym z Rycerzy i ją wygrać. Ci którzy mieli stać się złotymi rycerzami, wybierani byli już z dzieciństwa i poddawani odpowiednim szkoleniom. Wszyscy Rycerze muszą posiadać kontrolę nad siódmym zmysłem a ich ataki osiągać prędkość światła. Zbroje swoją konstrukcją pokrywają prawie całe ciało nosiciela chroniąc je przed atakami i innymi warunkami. Są w stanie wytrzymać ekstremalne zimno - temperaturę zera bezwzględnego. Posiadają bardzo mocną wytrzymałość, jednak zdarzają się pewne "usterki" np.: ucięcie rogu Byka. Ale to uznane zostało jako ozdoba danego rycerza. Osoba wybrana na Złotego Rycerza otrzymuje zbroję odpowiadającą jego znaku zodiaku w jakim się urodził. Ataki przedstawione u niektórych są tylko przykładowymi atakami używanymi przez rycerzy występujących w anime/mandze. Jakich ataków się kto nauczy (samodzielnie lub w szkoleniu u mistrza), takie będzie używał nosząc zdobytą zbroję. Zbroja Barana Broń: - Narzędzia do naprawy zbroi- bez nich nie udaje się na prawić zniszczonych zbroi. Są w posiadaniu tylko i wyłącznie rycerza barana. Tylko on posiada wiedzę na ten temat, jak dobierać i łączyć ze sobą składniki oraz ile czasu wymaga naprawa. Zbroja Byka Zbroja Bliźniąt Zbroja Raka Zbroja Lwa Zbroja Panny Zbroja WagiBroń: 12 elementów: tonfy, Nunchaku, miecze, Sansetsukon-trzyczęściowy kij, tarcze, lance. Zbroja Skorpiona Zbroja StrzelcaBroń: Złoty łuk i strzała. Skrzydła umożliwiające latanie. Zbroja Koziorożca Zbroja Wodnika Zbroja Ryb Ataki wykorzystywane przez Złotych rycerzy Sanktuarium podwładnych Wielkiego Mistrza Sagi i Ateny. - Spoiler:
Mu (posiadacz zbroi Barana)Crystal WebWymagane: Paraliż. Technika unieruchamia przeciwnika i przez to blokuje jego ataki fizyczne. Osoba może wykonać jedynie ataki nie wykorzystujące jego ciała, oraz ataki mieszane tracą połowę swej mocy.Technika działa obszarowo, może być zastosowana przeciwko kilku przeciwnikom jeśli znajdują się blisko siebie. Crystal WallWymagane: Telekineza, Subwymiar, Powietrze. Rycerz potrafi stworzyć chroniącą go kryształową barierę, która odbija ataki przeciwnika o mniejszym od niego kosmosie (zadając obrażenia przeciwnikowi w wysokości jego kosmosu). Barierę zniszczyć może tylko większy kosmos (bariera osłabia wtedy atak). Kryształowa ściana stoi tak długo jak rycerz ją utrzymuje, w trakcie tego nie może on atakować w żaden sposób. Starlight ExtinctionPotężny atak, w którym rycerz kumuluje w dłoniach kosmos, po czym z wielką prędkością kieruje go na swego przeciwnika/przeciwników. Energia uderza w niego/nich niczym potężny wybuch. Stardust RevolutionWymagane: Paraliż. Najpotężniejszy atak rycerza barana gromadzi w sobie tak wielką energię, która potrafi nawet sparaliżować swoją siłą przeciwnika, jeśli ten nie odeprze jej w jakiś sposób. Aldebaran (posiadacz zbroi Byka) Great HornAtak stosowany jest w błyskawicznym tempie zadający olbrzymie obrażenia lecz ma słaby punkt w momencie gdy jest w trakcie ataku. Ponieważ ten atak trwa dwie rundy w trakcie ataku atakujący jest podatny na obrażenia. Titans novaZłoty rycerz byka ma w sobie tak dużą siłę, że jednym uderzeniem ręką o ziemię potrafi spowodować jej całkowite zniszczenie. Tylko nieliczni mogą przetrwać tak potężny atak. Wszystko oczywiście odbywa się w błyskawicznym tempie jak przystało na rozjuszonego byka. Jest to potężniejsza wersja ataku Great Horn. Saga (posiadacz zbroi Bliźniąt)Gen Rou Ma Ou Ken (diabelska fala)Wymagane: Hipnoza. Atakujący wysyła strumień hipnotyzujący przeciwnika. Zależnie od możliwości rycerza może go sparaliżować, bądź zawładnąć jego umysłem w większym bądź mniejszym stopniu. Im większa zdolność hipnozy i większa wada umysłu atakowanego, tym większe działanie ataku. Atak można przeprowadzić w przypadku, gdy atakowany stoi zwrócony do atakującego. Another DimensionWymagane: Subwymiar, Powietrze Atak polega na skupieniu swojej świadomości wysyłając przeciwnika w inny wymiar powodując obrażenia psychiczne razem z siłą skoncentrowanego kosmosu atakującego. Galaxian ExplosionAtak przypominający wybuch planet pod wpływem dużej ilości kosmosu. Jest on bardzo niebezpieczny także dla atakującego, który jest w pobliżu, ponieważ w ten atak jest wkładane bardzo dużo energii po wykonaniu ataku trzeba odczekać jedną turę by się zregenerować. Light Speed - Ken (kosmiczny wystrzał)Atak podobny do Lightening Plasma rycerza lwa, umożliwiał wystrzał potężnej energii, która dąży w kierunku celu z prędkością światła, prawie nic nie mogło się oprzeć temu atakowi. Atak może być także używane na większe odległości, lecz wtedy koszt rośnie wraz z odległością, przy czym jednocześnie siła ataku słabnie. Death Mask (posiadacz zbroi Raka)Seki Shiki Mei Kai Ha (Soul’s Well Underworld Wave)Wymagane: Subwymiar, Powietrze, Paraliż Atak wysyła przeciwnika do Świata Umarłych, do Yomotsu Hirasaka, będącego przejściem do niego. Prąd wirowy wciąga duszę, przenosząc ją na drugą stronę, podczas gdy ciało zostaje najczęściej w świecie rzeczywistym. Walka dalsza następuje w świecie umarłych, z którego się nie wydostanie przeciwnik, póki nie pokona rycerza. Acubens (pazur raka)Bardzo potężny atak fizyczny rycerza raka, w którym wykorzystuję siłę obu nóg, aby „rozpołowić” swojego przeciwnika. Sekishiki Kisōen m(Praesepe Demonic Blue Flames)Wymagane: Ogień Rycerz raka zaraz po tym jak wyślę duszę przeciwnika do "przedsionka" królestwa piekieł może zacząć powoli znęcać się nad jego duszą. Ona z kolei staje się bezbronna przeciwko tej technice gdyż wcześniej opuściła swoje ciało. Dusza przeciwnika płonie i cierpi w największych katuszach. Osobniki posiadające dużo mniejszy kosmos giną od razu. Aiolia (posiadacz zbroi Lwa)Lightning FangWymagane: Elektryczność Atak obszarowy, polegający na wysłaniu energii w ziemię, które następnie postaci wiązek elektryczności uderzają we wroga. Atakuje on najbliższych przeciwników. Ci, którzy stoją w strumieniu ataku, otrzymują pełne obrażenia. Ci, którzy znajdują się w odległości od jednego do dwu metrów, otrzymują tylko obrażenia od elektryczności. Lightning PlasmaAtak polega na wysłaniu wiązek świetlnych z ogromną prędkością w stronę przeciwnika. Cios pada z różnych stron z tą samą prędkością, tworząc siatkę świetlistych ataków, niezwykle trudnych do przewidzenia. Lightning BoltAtak polega na skoncentrowaniu w swojej pięści dużej ilości energii kosmicznej, a następnie wykonaniu uderzenia z całą siła w przeciwnika. Photon BurstWymagane: Zwiększenie Kosmosu, Paraliż Najpotężniejszy atak rycerza, o dewastującej sile.Składa się z trzech etapów. W pierwszym, kosmos wzrasta i manifestuje się w postaci kul energii. W drugim, kule te atakują przeciwnika, przy czym część ataku oddziałuje bezpośrednio na przeciwnika. W ostatnim etapie kule te wybuchają wewnątrz przeciwnika, zadając mu potężne obrażenia od środka. Zbroja nie chroni przed atakiem kosmosem. Technika ta zużywa prawie cały kosmos wykonującego, pozostawiając go wyczerpanego bądź nawet bliskiego śmierci i na łasce przeciwników. Shaka (posiadacz zbroi Panny)Riku Do Rin Ne (Six posthumous worlds)Wymagane: Subwymiar, Paraliż Ataku nie da się odeprzeć, ani uciec przed nim. Rycerz wysyła swego przeciwnika do jednego z sześciu światów kręgu reinkarnacji. Ten Kuu Hajaa Chimi Mouryou (Divine Invocation of Water and Earth Demons)Wymagane: IluzjaAtak ‘przywołuje’ dusze demonów, które atakują przeciwników z równą mocą, bez względu na to ile ich jest. Jeśli przeciwnik jest sparaliżowany, bądź ma problemy z umysłem, cała siła ataku uderza w niego, pomijając zbroję. Ka-anWymagane: Zwiększenie kosmosu, Ukrycie Technika czysto defensywna. Rycerz gromadzi swój kosmos, po czym tworzy niezwykle silną barierę wokół siebie, przez którą nie jest w stanie przedrzeć się prawie żaden atak. Dodatkowo, może one ukryć całkowicie kosmos i prezencję użytkownika. Z każdą kolejną turą trwania tej techniki zużywane są kolejne porcje kosmosu. Technika chroni także przed atakami mentalnymi. Ten Ma Ko Fuku (Demon's Divine Punishment)Wymagane: Iluzja Jest to technika typowo ofensywna. Złoty rycerz przyzywa dusze zmarłych wojowników, aby pokonali, „nasycili” się kolejnym wrogiem. Technika ta o tyle jest potężna, iż można ją wykorzystać na wielu przeciwnikach w tej samej turze. Jednak wówczas jej koszt rośnie x2 od każdego kolejnej postaci. Ten Bu Ho Rin (Divine Treasure Dance's Revolution)Wymagane: Zwiększanie kosmosu, Odebranie zmysłu / 5 tur (1 zmysł na 1 turę). Najpotężniejsza z licznych technik rycerza panny. Jest to atak łączący w sobie elementy defensywne jak i ofensywne. Wszystkie te czynniki składają się w potężną broń, która wymierzona w wroga odbiera mu nie tylko zdrowie… lecz także zmysły. Co każdą turę przeciwnik otrzymuję obrażenia od kosmosu aczkolwiek w tym samym czasie jego kosmos wzrasta o początkową wartość. Gdy złoty rycerz po wykonaniu tak potężnego ciosu będzie musiał odpocząć, wówczas jego ofiara będzie mieć jedyną i niepowtarzalną okazję, aby zaatakować go swoim pięciokrotnie wyższym kosmosem. Dohko (posiadacz zbroi Wagi)Mount Ro Rising Dragon WavePodstawowy atak rycerza wagi bazujący na jego atrybutach fizycznych. Dzięki niebywałej sile i zręczności potrafi wskrzesić potężnego smoka, który leci wprost do gwiazd miażdżąc tym samym swojego przeciwnika. Lecz za każdym razem, wykonujący tę technikę odsłania w pewnym momencie swoje serce. W tym jednym ułamku sekundy jest o wiele bardziej podatny na uderzenie. Mount Ro Hundred Dragon WaveWymagane: Paraliż Najpotężniejsza broń w arsenale rycerza wagi. Poprzez skupienie swojego kosmosu do maksimum potrafi wskrzesić nie jednego… nie dwa, lecz setki, tysiące groźnych, rozwścieczonych smoków, które mają tylko przed sobą jeden cel… zabić. Technika może być wykorzystana na kilku przeciwnikach (do 3) lecz koszt ataku rośnie z każdym kolejnym, natomiast obrażenia maleją. Milo (posiadacz zbroi Skorpiona)RestrictionWymagane: Hipnoza, Paraliż Bardzo silny mentalny atak, paraliżujący przeciwnika. Wykonujący go hipnotyzuje swojego wroga niczym skorpion swą ofiarę. Będąc pod wpływem ataku nie jest się w stanie poruszać i odczuwa się za równo wielki ból jak i przytłaczającą moc przeciwnika. Defense CounterTechnika defensywna. Rycerz krzyżuje dłonie zatrzymując w nich atak swego przeciwnika, by następnie obrócić jego moc przeciwko niemu. Nie działa na ataki mentalne. Scarlet NeedleBardzo szybki atak rycerza skorpiona, który ma na celu zadanie jak największych obrażeń w różne punkty ciała w jak najmniejszym odstępie czasu. Przeciwnik jest wówczas sparaliżowany i nie może korzystać z ataków fizycznych lecz wciąż może używać technik specjalnych. Istotnym elementem tej techniki jest fakt, że trzeba ją wykonać bez przerwy przez 4 rundy. Każda runda to wysłanie w stronę przeciwnika śmiertelnych igieł. Pierwsze trzy rundy to trzy igły, a ostatnia pięć. Wówczas wtedy można użyć ataku jakim jest Antares. AntaresOstateczny atak rycerza skorpiona, kończący w pewnym stopniu technikę szkarłatnej igły. Antares jest piętnastą, a zarazem największą gwiazdą w konstelacji skorpiona. Rycerz wkłada w ten atak ogromną ilość kosmosu wspartą niebywałą szybkością przez co przeciwnik, który był na tyle silny/głupi, by przeżyć wszystkie 14 szkarłatnych igieł czeka go rychła śmierć. Atakujący musi po takim wysiłku musi odpocząć jedną turę. Aioros (posiadacz zbroi Strzelca)Golden ArrowNajsilniejszy atak Rycerza Strzelca wykorzystuje złotą strzałę. Moc ataku pochodzi częściowo od zbroi. Atakujący wkłada w strzałę cały swój kosmos. Na zgromadzenie tej wielkiej mocy potrzebuje jednak czasu, podczas którego jest podatny na ataki. Wystrzelenie strzały kosztuje go sporo wysiłku, co wiąże się z odpoczynkiem po wykonaniu tego ataku. Jest on wtedy osłabiony i podatny na ataki (atak trwa więc łącznie 3 rundy). W razie przerwania ataku przez kogoś, atakujący nie traci rundy i już w drugiej rundzie może przystąpić do dalszej walki. Atomic ThunderboltWymagane: Elektryczność Bardzo szybki atak polegający na rozproszeniu swojego kosmosu na podobieństwo małych strzał. Niczym niewielkie ładunki o wielkim pędzie atakują przeciwnika rażąc go mocno. Przed atakiem nie da się uciec. Po wykonaniu tak potężnego ataku atakujący musi odpocząć jedną rundę. Shura (posiadacz zbroi Koziorożca)Jumping StoneWymagane: Paraliż Silny atak, wykorzystujący zręczność atakującego w celu unieruchomienia przeciwnika nogami, a następnie z całej siły kopnięcie go z dodatkowym pędem. Nie da się przed nim obronić. ExcaliburBardzo potężny atak wywołujący nawet rozstąpienie się ziemi. Wymaga wyjątkowej siły by utrzymać tak wielką moc w jedne ręce. Jest on jednak dość łatwy do uniknięcia przez przeciwników (jak w walce zwykłej), gdyż fala ataku idzie zawsze po linii prostej w dość łatwym do przewidzenia kierunku. Double ExcaliburAtak wykorzystuje podwójny Excalibur, który atakuje z dwóch różnych stron. Nawet gdy uniknie się jednego ‘cięcia’, to nie sposób obronić się przed drugim. Camus (posiadacz zbroi Wodnika)Diamond DustWymagane: Lód Podstawowy atak rycerzy używających lodu, który polega na skoncentrowaniu dużej ilości energii kosmicznej wraz z siłą użytkownika powodują duże zagrożenie dla przeciwnika. Gdy atak jest użyty po raz trzeci na przeciwniku może odbić dodatkowe obrażenia do atakującego. Freezing CoffinWymagane: Lód, Paraliż Atak wymagający niezwykłej koncentracji i kosmosu, który trzeba włożyć w siłę tego ataku. Atakujący koncentruje w jednej ręce niezwykle dużo kosmosu zamrażając całkowicie swoją ofiarę. Na dodatek przeciwnik przez swoje ciało, które ulega odmrożeniu doznaje obrażeń. Uwięzionego w lodzie nie można atakować. Osoby o dużo mniejszym kosmosie nie są w stanie się uwolnić. Aurora ExecutionWymagane: Lód, Paraliż Najlepszy lodowy podmuch wśród rycerzy lodowych polegający na skupieniu w swoich dłoniach podniesionych w górze bardzo mocno skoncentrowanego kosmosu. Atak może zostać zwiększony do zera bezwzględnego przez użytkownika lecz wtedy dostaje obrażenia od własnego kosmosu przez użycie takiej dawki zimna nawet on poczuwa siłę swojego ataku. Po użyciu ataku atakujący wymaga odpoczynku przez turę. Atak pozostawia skutki uboczne na przeciwniku w postaci pogorszonej zręczności. Aphrodite (posiadacz zbroi Ryb)Royal Demon RoseWymagane: Powietrze, Paraliż Silny atak czerwonymi różami, których trujące kolce ranią przeciwnika, a mocny zapach mami ich zmysły. Trucizna paraliżuje przeciwnika i go osłabia rozchodząc się po jego ciele. Nie da się uciec przed tym ciosem. Piranha RoseWymagane: Powietrze Bardzo silny tak, przed którym ciężko się obronić. Róże atakują przeciwnika niezwykle szybko, w wielkiej liczbie, swymi mocnymi cierniami. Nie da się uciec przed tym ciosem. Bloody RoseNajlepszy atak z pomocą róż jest zabójczy dla przeciwnika. Traci ten stopniowo siły wraz ze zmianą koloru białej róży na szkarłatny. Atak ten oddziałuje bezpośrednio na przeciwnika, bez względu na to czy posiada zbroję czy nie (atakowane jest serce, róża przebije się przez zbroję). W pierwszym ciosie zbroja chroni atakowanego, lecz w następnych rundach ciało jest bezpośrednio atakowane z mocą kosmosu atakującego. Wykonanie tego ataku wyczerpuje jednak rycerza i traci ten turę na regeneracje. Crimson ThornWymagane: Trucizna, 1 tura paraliżu Atak obszarowy. Atakuje przeciwnika (cała siła ataku) i tych, co znajdują się koło niego (tylko atak kosmosem). Osoby, które zdołają się całkowicie obronić przed atakiem, nie podlegają wywołanemu przez niego paraliżowi. Atakujący wykorzystuje swą własną krew, z której tworzy liczne trujące igły, z wielką prędkością mknące na przeciwników.
| |
|