Nadira Admin
Dołączył/a : 07/02/2008 Liczba postów : 713
Płeć :
| Temat: Umiejętności Czw Sie 15, 2013 6:46 pm | |
| UMIEJĘTNOŚCI- Ukrycie - umiejętność pozwalająca na ukrycie swojego kosmosu. Bardzo przydatne podczas szpiegowania i włamywania się do obcych pomieszczeń, strzegących przez obrońców miasta.
- Wykrycie - pozwala na zlokalizowanie obcego lub znajomego kosmosu, w pobliżu 100 metrów. Nie więcej, by czasem ktoś nie próbował wykrywać swojego kolegę z drugiego końca świata. Umiejętność ta w większości pozwala na wykrycie intruzów, węszących na nie swoich terenach.
- Telepatia - komunikacja umysłowa. Pozwala TYLKO na przekazywanie myśli i rozkazów za pomocą umysłu do drugiej osoby.
- Czytanie w myślach - przeciwieństwo telepatii. Pozwala TYLKO na odczytywanie myśli drugiej osoby.
- Kontrola zwierząt - umiejętność pozwalająca na rozumienie mowy zwierząt. Rozpoznawanie ich potrzeb i komunikowanie się z nimi. Najprościej jest nawiązać kontakt ze zwierzętami tym osobom, które w jakiś sposób są z nimi powiązane silną więzią.
- Walka bronią - władanie wybranym rodzajem broni, bo wyboru mamy kilka: Łuk i strzały, Topór, Miecz, Halabarda, Włócznia itp.
Bronie palne, wszelkiego rodzaju nie są w to wliczane. Tak samo noże, sztylety, scyzoryki itp. Są to bronie podręczne, które postać może, choć nie musi posiadać. Powyższe wymienione są tylko podstawą tego forum. Nie zabraniamy używania broni z innych epok jak katany, sai, maczugi, maczety, wachlarze tessen itp. ZDOLNOŚCI SPECJALNE- Leczenie - umiejętność opierająca się na używaniu kosmosu i pozwalająca leczyć rany i obrażenia rannej postaci. Moc leczenia NIE POZWALA na wskrzeszanie czy naprawianie złamań. Także nie leczy z chorób a jedynie może wzmocnić organizm poszkodowanego.
- Iluzja - zmylenie umysłowe. Pozwala zmylić wzrok przeciwnika ukazując mu przed oczami nie istniejący obraz. Wszystkie czynności z jego udziałem dzieją się w jego umyśle, kiedy to w rzeczywistości nic się nie dzieje.
- Hipnoza - manipulacja umysłowa przeciwnika. Poprzez spojrzenie wzrokowe, posiadać hipnozy może zmusić przeciwnika do wykonywania jego rozkazów. Jego umysł zostaje na ten czas wyłączony a ciało staje się marionetką w rękach użytkownika mocy.
- Subwymiar - jest umiejętnością związaną z innymi wymiarami oraz przestrzenią. Często działa sprzecznie ze wszystkimi prawami fizyki załamując przestrzeń i czas. Nawet gdyby jakiś naukowiec chciałby to wyjaśnić, nie byłby w stanie. Dzięki tej umiejętności osoba jest w stanie zaatakować przeciwnika nie wiedząc nawet gdzie on jest. Odległość nie ma tu większego znaczenia, jeśli atak jest w stanie pokonać jakąś przestrzeń by dotrzeć do swego celu. Znajomość tej umiejętności chroni w pewien sposób przed staniem się ofiarą jakiegoś ataku ją wykorzystującego. Daje nam możliwość odnalezienia z powrotem właściwego wymiaru i powrót.
- Telekineza - umiejętność pozwalająca na przenoszenie przedmiotów. Przesuwania ich i oddalania. Podnoszenia i rzucania.
- Teleportacja - pozwala na szybkie przemieszczenie się z miejsca na miejsce. TYLKO do tych, jakie postać zna i jest w stanie bez problemu je zlokalizować w swoim umyśle. Niestety, teleportacja posiada swoje ograniczenia i nie pozwala na przeskok z jednego kraju do drugiego. Maksymalna granica zasięgu wynosi 300m.
TECHNIKI- Lód - techniki oparte na żywiole lodu pozwalają na wiele możliwości. Od chłodzenia powietrza, po sople lodowe kończąc na wielkich ścianach i zamrożeniach. Słabym punktem lodu jest ogień. W starciu z użytkownikiem ognia, postać może mieć małe szanse na wygraną.
- Ogień - powiadają, że to najsilniejszy żywioł pożerający wszystko swoimi płomieniami. Użytkownicy ognia mogą wiele ataków utworzyć, począwszy od ognistych kul, poprzez języki aż po płomienne ściany. Ogniowi nie straszne jest powietrze i woda.
- Elektryczność - wyładowania elektryczne pobierane ze zjawisk pogodowych i/lub urządzeń elektrycznych, które przewodzą prąd. To główne źródła pozwalające użytkownikowi na używanie swojej umiejętności i jej wzmocnieniu.
- Powietrze - dzięki tej umiejętności można wzniecać siłę wiatru na tak wysoką skalę jaką posiada się energię. Niestety tornada i silne trąby powietrzne odpadają.
- Woda - żywioł oczyszczający powierzchnie z wszelkiego brudu, czasami doprowadzając do licznych szkód. Użytkownik tej umiejętności może robić niemal wszystko z danym żywiołem, jednak do powodzi czy tsunami nie doprowadzi.
- Zwiększenie Kosmosu - niektórzy ludzie posiadają niezwykle silną koncentrację. Ich umysł to prawdziwa potęga. Stosując różne techniki, od zwykłej medytacji zaczynając, są w stanie dostrzec do własnego wnętrza i zaczerpnąć z niego o wiele większy kosmos. Naprawdę rzadko spotyka się takie osoby. Możliwe iż jest to spowodowane słabością wielu umysłów oraz tym, że część osób nie jest w stanie w pełni zapanować nad swoim kosmosem.
- Muzyka - to technika wymagająca talentu, gdyż każdy może grać na instrumencie bądź śpiewać, lecz nie każdy jest w stanie wykorzystać je jako broń w walce.
Sposobów na stworzenie jej jest wiele. Najprostsze będzie granie na jakimś instrumencie – zależnie od tego jakiego rodzaju on jest tym może mieć muzyk utrudnione poruszanie się. Można swój kosmos przelać także w formie śpiewu bądź jakiś innych dźwięków.
- Trucizna - umożliwia przekształcenie kosmosu w swego rodzaju negatywną energię, mającą na celu niszczenie przeciwnika od wewnątrz. Różne może mieć działanie – od paraliżu, poprzez stopniowe rozchodzenie się i niszczenie organizmu od wewnątrz.
ZMYSŁY- Siódmy zmysł - Odkrycie siódmego zmysłu pozwala rycerzowi na uwolnienie dużych pokładów swojego kosmosu. By go odkryć, potrzebuje on przejść przez "ścieżkę" swojego ja. Spojrzeć śmierci w oczy i odżyć na nowo. Uwolnione bardzo duże pokłady energii pozwalają pokonać silniejszego od siebie przeciwnika o dwa stopnie (np. brązowy rycerz pokonuje złotego rycerza).
- Ósmy zmysł - Bardzo wysoki poziom zmysłu pozwalający na dostanie się do świata piekieł i przeżycia w nim. Jest najwyższy stadium zmysłu, który uwalnia jeszcze większą ilość kosmosu. Tylko najsilniejsi i mieszkańcy piekieł są wstanie takowy osiągnąć.
- Odbieranie zmysłów - Zdolność odbierająca przeciwnikowi jeden z głównych zmysłów lub stopniowo każdy po kolei. Słuch, wzrok, węch, smak, dotyk. Odebranie ich wszystkich kończy się zazwyczaj śmiercią. W przypadku rycerzy o silnej woli i pokładzie kosmosu (posiadaniu szóstego zmysłu) są wstanie przeżyć, mogąc najwyżej pozostać kalekami (np. Ikki po walce z Shaką - jednak odzyskał swoje zmysły, Shiryu - po walce z Marsem i w udziale we wcześniejszych walkach, często padał ofiarą utraty wzroku aż skończyło się na utracie wszystkich.
By odzyskać utracone zmysły: atak musi być cofnięty, cudu dokonać może Bóg zwracając się do niego z prośbą.
| |
|