Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Umiejętności

Go down 
AutorWiadomość
Nadira
Admin
Admin
Nadira


Dołączył/a : 07/02/2008
Liczba postów : 713

Płeć : Female

Umiejętności Empty
PisanieTemat: Umiejętności   Umiejętności Icon_minitimeCzw Sie 15, 2013 6:46 pm

UMIEJĘTNOŚCI
  • Ukrycie - umiejętność pozwalająca na ukrycie swojego kosmosu. Bardzo przydatne podczas szpiegowania i włamywania się do obcych pomieszczeń, strzegących przez obrońców miasta.
  • Wykrycie - pozwala na zlokalizowanie obcego lub znajomego kosmosu, w pobliżu 100 metrów. Nie więcej, by czasem ktoś nie próbował wykrywać swojego kolegę z drugiego końca świata. Umiejętność ta w większości pozwala na wykrycie intruzów, węszących na nie swoich terenach.
  • Telepatia - komunikacja umysłowa. Pozwala TYLKO na przekazywanie myśli i rozkazów za pomocą umysłu do drugiej osoby.
  • Czytanie w myślach - przeciwieństwo telepatii. Pozwala TYLKO na odczytywanie myśli drugiej osoby.
  • Kontrola zwierząt - umiejętność pozwalająca na rozumienie mowy zwierząt. Rozpoznawanie ich potrzeb i komunikowanie się z nimi. Najprościej jest nawiązać kontakt ze zwierzętami tym osobom, które w jakiś sposób są z nimi powiązane silną więzią.
  • Walka bronią - władanie wybranym rodzajem broni, bo wyboru mamy kilka: Łuk i strzały, Topór, Miecz, Halabarda, Włócznia itp.
    Bronie palne, wszelkiego rodzaju nie są w to wliczane. Tak samo noże, sztylety, scyzoryki itp. Są to bronie podręczne, które postać może, choć nie musi posiadać. Powyższe wymienione są tylko podstawą tego forum. Nie zabraniamy używania broni z innych epok jak katany, sai, maczugi, maczety, wachlarze tessen itp.

ZDOLNOŚCI SPECJALNE
  • Leczenie - umiejętność opierająca się na używaniu kosmosu i pozwalająca leczyć rany i obrażenia rannej postaci. Moc leczenia NIE POZWALA na wskrzeszanie czy naprawianie złamań. Także nie leczy z chorób a jedynie może wzmocnić organizm poszkodowanego.
  • Iluzja - zmylenie umysłowe. Pozwala zmylić wzrok przeciwnika ukazując mu przed oczami nie istniejący obraz. Wszystkie czynności z jego udziałem dzieją się w jego umyśle, kiedy to w rzeczywistości nic się nie dzieje.
  • Hipnoza - manipulacja umysłowa przeciwnika. Poprzez spojrzenie wzrokowe, posiadać hipnozy może zmusić przeciwnika do wykonywania jego rozkazów. Jego umysł zostaje na ten czas wyłączony a ciało staje się marionetką w rękach użytkownika mocy.
  • Subwymiar - jest umiejętnością związaną z innymi wymiarami oraz przestrzenią. Często działa sprzecznie ze wszystkimi prawami fizyki załamując przestrzeń i czas. Nawet gdyby jakiś naukowiec chciałby to wyjaśnić, nie byłby w stanie. Dzięki tej umiejętności osoba jest w stanie zaatakować przeciwnika nie wiedząc nawet gdzie on jest. Odległość nie ma tu większego znaczenia, jeśli atak jest w stanie pokonać jakąś przestrzeń by dotrzeć do swego celu. Znajomość tej umiejętności chroni w pewien sposób przed staniem się ofiarą jakiegoś ataku ją wykorzystującego. Daje nam możliwość odnalezienia z powrotem właściwego wymiaru i powrót.
  • Telekineza - umiejętność pozwalająca na przenoszenie przedmiotów. Przesuwania ich i oddalania. Podnoszenia i rzucania.
  • Teleportacja - pozwala na szybkie przemieszczenie się z miejsca na miejsce. TYLKO do tych, jakie postać zna i jest w stanie bez problemu je zlokalizować w swoim umyśle. Niestety, teleportacja posiada swoje ograniczenia i nie pozwala na przeskok z jednego kraju do drugiego. Maksymalna granica zasięgu wynosi 300m.

TECHNIKI
  • Lód - techniki oparte na żywiole lodu pozwalają na wiele możliwości. Od chłodzenia powietrza, po sople lodowe kończąc na wielkich ścianach i zamrożeniach. Słabym punktem lodu jest ogień. W starciu z użytkownikiem ognia, postać może mieć małe szanse na wygraną.
  • Ogień - powiadają, że to najsilniejszy żywioł pożerający wszystko swoimi płomieniami. Użytkownicy ognia mogą wiele ataków utworzyć, począwszy od ognistych kul, poprzez języki aż po płomienne ściany. Ogniowi nie straszne jest powietrze i woda.
  • Elektryczność - wyładowania elektryczne pobierane ze zjawisk pogodowych i/lub urządzeń elektrycznych, które przewodzą prąd. To główne źródła pozwalające użytkownikowi na używanie swojej umiejętności i jej wzmocnieniu.
  • Powietrze - dzięki tej umiejętności można wzniecać siłę wiatru na tak wysoką skalę jaką posiada się energię. Niestety tornada i silne trąby powietrzne odpadają.
  • Woda - żywioł oczyszczający powierzchnie z wszelkiego brudu, czasami doprowadzając do licznych szkód. Użytkownik tej umiejętności może robić niemal wszystko z danym żywiołem, jednak do powodzi czy tsunami nie doprowadzi.
  • Zwiększenie Kosmosu - niektórzy ludzie posiadają niezwykle silną koncentrację. Ich umysł to prawdziwa potęga. Stosując różne techniki, od zwykłej medytacji zaczynając, są w stanie dostrzec do własnego wnętrza i zaczerpnąć z niego o wiele większy kosmos. Naprawdę rzadko spotyka się takie osoby. Możliwe iż jest to spowodowane słabością wielu umysłów oraz tym, że część osób nie jest w stanie w pełni zapanować nad swoim kosmosem.
  • Muzyka - to technika wymagająca talentu, gdyż każdy może grać na instrumencie bądź śpiewać, lecz nie każdy jest w stanie wykorzystać je jako broń w walce.
    Sposobów na stworzenie jej jest wiele. Najprostsze będzie granie na jakimś instrumencie – zależnie od tego jakiego rodzaju on jest tym może mieć muzyk utrudnione poruszanie się. Można swój kosmos przelać także w formie śpiewu bądź jakiś innych dźwięków.
  • Trucizna - umożliwia przekształcenie kosmosu w swego rodzaju negatywną energię, mającą na celu niszczenie przeciwnika od wewnątrz. Różne może mieć działanie – od paraliżu, poprzez stopniowe rozchodzenie się i niszczenie organizmu od wewnątrz.

ZMYSŁY
  • Siódmy zmysł - Odkrycie siódmego zmysłu pozwala rycerzowi na uwolnienie dużych pokładów swojego kosmosu. By go odkryć, potrzebuje on przejść przez "ścieżkę" swojego ja. Spojrzeć śmierci w oczy i odżyć na nowo. Uwolnione bardzo duże pokłady energii pozwalają pokonać silniejszego od siebie przeciwnika o dwa stopnie (np. brązowy rycerz pokonuje złotego rycerza).
  • Ósmy zmysł - Bardzo wysoki poziom zmysłu pozwalający na dostanie się do świata piekieł i przeżycia w nim. Jest najwyższy stadium zmysłu, który uwalnia jeszcze większą ilość kosmosu. Tylko najsilniejsi i mieszkańcy piekieł są wstanie takowy osiągnąć.
  • Odbieranie zmysłów - Zdolność odbierająca przeciwnikowi jeden z głównych zmysłów lub stopniowo każdy po kolei. Słuch, wzrok, węch, smak, dotyk. Odebranie ich wszystkich kończy się zazwyczaj śmiercią. W przypadku rycerzy o silnej woli i pokładzie kosmosu (posiadaniu szóstego zmysłu) są wstanie przeżyć, mogąc najwyżej pozostać kalekami (np. Ikki po walce z Shaką - jednak odzyskał swoje zmysły, Shiryu - po walce z Marsem i w udziale we wcześniejszych walkach, często padał ofiarą utraty wzroku aż skończyło się na utracie wszystkich.
    By odzyskać utracone zmysły: atak musi być cofnięty, cudu dokonać może Bóg zwracając się do niego z prośbą.
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Saint Seiya PBF :: Ogólne :: KOMPENDIUM WIEDZY + REGULAMIN-
Skocz do: