Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi.

Go down 
AutorWiadomość
Sakra
VIP
VIP
Sakra


Dołączył/a : 13/10/2007
Liczba postów : 1364

Płeć : Female

Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Empty
PisanieTemat: Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi.   Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Icon_minitimePią Lut 22, 2008 9:39 am

Należy się zastanowić przy ich rozdawaniu.
Należy pamiętać iż – zbyt wielki brak jakiegoś parametru oznacza KARY.
Oraz – wyróżnienie jakiegoś parametru oznacza jakieś BONUSY.

Każdy lewel to 3 pkt.

Siła:
    Odpowiada za siłę ciosu postaci. Za mięśnie – czy są one sflaczałe, czy też nie.
    Jeśli o niej zapomnimy – nasze ataki na zręczność będą zadawać słabe ciosy.
    W drastycznym przypadku – gdy będziemy ciężko ranni, o niskim stanie hp, atak nasz spadnie wręcz drastycznie w dół! Nasza postać po tak wyczerpującej walce nie będzie w stanie się ruszyć.
    Dlatego nie należy zapominać, iż idąc w inne statystyki tu też trzeba od czasu do czasu coś dodać.
    Dlaczego? Nawet rozwijając zręczność – nasze mięśnie się rozwijają równomiernie. Mając większą budowę, nasza siła też wzrasta. Bo jeśli nie wzrasta – co to oznacza? Iż to co nam przybyło to MASA TŁUSZCZOWA! Która jedynie amortyzuje część ciosów :].

    Jak bez siły wyglądamy? Niczym radosny człowiek galaretka! >><<
    który posiada zdolność strzelania mackami z gumy z zawrotną prędkością.

    Dając za to więcej pkt. w siłę co zyskujemy? Nasze ataki będą mieć bonusy w ciosie jaki zadajemy. Wzrośnie efektywność naszych uderzeń! I to sporo, co będzie bardzo zauważalne na wyższych lvl.
    Oraz będzie wykorzystywane nawet przy przeliczeniach ataków specjalnych wykorzystujących siłę.

    Czyli np. atak który wygląda następująco:
    200dmg +2*siła -> zmieni się na atak 200dmg + zwiększony atak siłą


Zręczność:
    Odpowiada za celność, szybkość oraz uniki.
    Jeśli zaniedbamy ten status co osiągniemy?
    A no mianowicie:
    * gorszy cel – częste pudła
    * słabe uniki – ludzie będą nam zadawać łatwo ciosy w walce
    Innymi słowy będzie to walk małpki z żółwiem na prędkość. Tylko przy zapomnianej zręczności – to my będziemy na pozycji żółwia.
    Co zatem daje duża zręczność, gdy w nią postawimy?
    Nasze ataki będą celniejsze – bardziej precyzyjne. Trudniej będzie ich uniknąć, a więc częstość trafień wzrasta

    Jak by nasza postać wyglądała, jeśliby się zapomniano w zręczności?
    Jak radosny człowiek kamyczek ;P >><<.


Budowa:
    Odpowiada za życie postaci. Jej wytrzymałość na ciosy. Wszak im więcej tym mniej odczuwa obrażenia jakie odniosła.
    Później będzie też wykorzystywana w obronie.
    Pamiętać należy, że wraz z rozwojem siły i zręczności – rozwijają się nasze mięśnie, a więc i budowa podskakuje w górę. Im bardziej trening jest oparty na wytrzymałości i charcie ciała, tym więcej tu powinno pkt. przypadać a nie raz na ruski rok.
    Pamiętajmy – mężczyzna młody, dorosły powinien zadbać o to by nie był słabszy od dziecka i chuderlaka.
    Kobiety, dzieci oraz osoby o wątłej budowie ciała, nastawione głównie na mentalne ataki itd. mogą sobie pozwolić o częściowe zaniedbanie budowy, lecz w pewnych granicach – pamiętając iż jest to i tak ktoś wychodzący poza skalę normalnego człowieka.
    Należy więc nie mieć budowy, która potem uniemożliwi podniesienie się nam z ziemi po pierwszym lepszym ataku. Oraz należy pamiętać by mieć ją większą niż zwykły atleta, który rycerzem nie jest.

    Jak bez budowy wyglądamy? A no mniej więcej tak mało radośnie:>><<.


Kosmos:
    Odpowiada za ilość punktów mp jakie posiada postać, oraz za moc jego energii. Niektórzy zwą to czakrą inni kosmosem, jeszcze inni maną. To energia którą rycerze uczą się wykorzystywać w walce, związana z siłami mentalnymi.
    Niektórzy odkrywają ją później, niektórzy o dużym potencjale – bardzo wcześnie.
    Ma ona wiele zastosowań – nie tylko w walce jako atak, ale jako obrona oraz może leczyć i oddziaływać na umysł przeciwnika i rzeczywistość.
    Nie łudźmy się jednak – nie jest to coś, w co należy głupio pakować punkty. Od umiejętności posługiwania się kosmosem zależy czy nasze ataki się powiodą, z jakim skutkiem oraz czy nie zranimy przypadkiem siebie samych bądź innych.
    Jeśli nasze ciało nie nadąża za naszą energią wtedy mamy problem. Ciało postaci jest niczym zbiornik, w którym magazynuje się kosmos jak woda w dzbanku. Jeśli jest zbyt słabe – może nie wytrzymać, a wtedy taki ów 'dzban' może nawet eksplodować nie mogąc wytrzymać zbyt wielkiej ilości 'wody' (jeśli kosmos nie jest większy od sumy siły i zręczności to wszystko jest w najlepszym porządku).
    Od tego jak wielka jest różnicą między ciałem a kosmosem zależy to co się stanie. A jak można przewidzieć – im jest ona bardziej drastyczna (gdy kosmos jest zbyt duży) tym skutki są bardziej bolesne.
    Zbyt mała jego ilość nie ma raczej działań negatywnych. Objawia się jedynie w słabej sile mentalnej, małej ilości energii oraz mp które się wykorzystuje przy atakach specjalnych oraz technikach.

    Jak wygląda nasza postać gdy kosmos jest przepakowany w porównaniu do całej reszty? Że nawet przekracza sumę siły i zręczności?
    Mniej więcej tak XD >><<.


Ostatnio zmieniony przez Sakra dnia Nie Lis 23, 2008 2:11 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Sakra
VIP
VIP
Sakra


Dołączył/a : 13/10/2007
Liczba postów : 1364

Płeć : Female

Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Empty
PisanieTemat: Re: Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi.   Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Icon_minitimePon Mar 10, 2008 1:46 pm

Punkty i lvl normalnych ludzi.

Ponieważ niektórzy mogą mieć problemy z rozróżnieniem ile zwykły śmiertelnik ma hp, siły i zręczności podam tu przykładowe odpowiedniki dla zwykłych osób:

Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Stat1c

Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Stat2

Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Stat3

Punkty normalnych zwierząt.
Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi. Stat4
Powrót do góry Go down
 
Rozdawanie punktów. Statystyki. Przykładowe poziomy ludzi.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Statystyki w kartach postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Saint Seiya PBF :: Off-Topic :: ARCHIWUM FORUM-
Skocz do: