Saga VIP
Dołączył/a : 10/03/2007 Liczba postów : 1364
Płeć :
| Temat: Zbroje Wojowników Asgardu Czw Lis 08, 2007 4:13 pm | |
| Wojownicy Asgardu są podzieleni na dwie grupy. Noszących zbroje zdobywców Wielkiego Wozu i Świętych Asgardu. Łącznie są nazywani Bożymi Wojownikami. Pierwsza grupę stanowią Wojownicy będący oddani Kapłance Odyna - Hildzie Polaris. Są największymi wojownikami na ziemi Asgardu. Po jej odejściu podlegają nowemu kapłanowi - Tolvardowi. Druga grupa to śmiertelne wcielenia bogów nordyckiego panteonu, gdzie poddani są Dolbarowi - Królowi i Arcykapłanowi. Obecnie teraz podlegają jego synowi - Sindriemu. Ich siła i poziom nie dorównuje zbytnio złotym rycerzom. Są jakby troszeczkę słabi, ale jednym atakiem niektórzy byli wstanie zniszczyć brązową zbroję rycerza Ateny. Świętych Wojowników jest siedmiu oraz ukryty gdzieś ósmy. Każdy z nich jest odpowiednikiem gwiazdy Wielkiej Niedźwiedzicy, nad którą spoczywa jedna z najjaśniejszych gwiazd - Polaris. Każda z tych zbroi ma ukryty jeden Szafir, gdzie po zebraniu wszystkich siedmiu, zostaną złożone na ołtarzu Odyna, pozwoli to danej osobie przywdziać zbroję nordyckiego Boga Odyna oraz legendarny miecz Balmunga. Przedstawione ataki, robią tylko za przykład i encyklopedię, z jakich korzystali rycerze w serii Saint Seiya. Żeby takowego się nauczyć, należałoby odnaleźć fabularnie osobę, znającą ich techniki. Problem jednak jest taki, że wielu z nich w serii anime czy mangi zginęło. Dlatego też każdy odgrywając postać swojego rycerza, ma możliwość utworzenia własnych ataków lub uczenia się od innych. Nie problem również przygotować swój atak i poprosić MG aby pokierował dla niego postacią mistrza i nauczył utworzonego przez nas ataku. Zbroje obrońców Asgardu Zbroje te należą do wojska w Asgardzie. Żołnierze pełniący warty ochronne pałacu, miasta i terenów Krainy Wiecznej Zimy. Są najniższymi rangami rycerzami, nie dorównując sile nawet brązowym rycerzom Ateny. Ich zbroje nazwane są wikingów, na wzgląd przypominający ich ubiór. Tych rycerzy może być nieograniczona ilość. Zbroja: Wikingów Zbroje Bożych WojownikówZbroja: Tygrys Zbroja: SurtrBroń: Miecz. Zbroja: ThrymBroń: Bumerangi. Zbroja: Wąż Jörgmungandr / Pheckda [Midgard] Zbroje Świętych WojownikówZbroja: Smok Fafnir [Alfa] Zbroja: Rumak Odyna - Sleipnir [Beta] Zbroja: Wąż Jörmungandr / Pheckda [Gamma] Broń: Topory. Zbroja: Gwiazda Śmierci [Delta] Broń: Ognisty Miecz. Zbroja: Wilk Fenris [Epsilon] Zbroja: Tygrys Szablozęby [Zeta-Mizar] Zbroja: Tygrys Szablozęby [Zeta-Alcor] Zbroja: Harfa Gunnar'a [Eta]Broń: Harfa. Zbroje Władców AsgarduZbroja: HeimdallBroń: Miecz. Zbroja Boga Odyna (Ten kto posiądzie siedem Szafirów Odyna, może przywdziać zdroję nordyckiego Boga.) [zbroja w obecnym czasie niedostępna]Broń: Miecz Balmunga. Ataki wykorzystywane przez rycerzy Asgardu, podwładnych Dolbara i Hildy.- Spoiler:
Loki (posiadacz zbroi Tygrysa). Shiyuukeki Gunrou Ken (Wilcza Pięść)
Atak będący iluzją stada wilków, które prowadzone są na ofiarę. W rzeczywistości, użytkownik atakuje przeciwnika pięściami. Stając blisko przeciwnika, chwyta go z dużą prędkością za gardło (co w tym czasie ofiara może stwierdzić, że została złapana przez paszczę wilka w to właśnie miejsce). Odin Tenpesuto (Burza Odyna)
Pięści złączone razem nad głową, opuszczone następnie są razem w stronę przeciwnika. Po otrzymaniu silnego ciosu, ofiara gwałtownie i dużą prędkością może uderzyć mocno w ziemię, dzięki czemu przez jedną turę zostaje sparaliżowany. Ullr (posiadacz zbroi Surtr). Honoo no Ken:
Rycerz tej zbroi nie powoływał się na jakikolwiek atak, ale jego legendarny miecz, który wykorzystuje skutecznie przeciwko przeciwnikowi, przystosowany jest do cięcia wszystkiego jak Excalibur. Miecz ten wykonany jest z metalu i nie jest płomienny (jest przeciwieństwem miecza rycerza Delty), dzięki czemu jak nieliczne bronie, potrafi przerwać łańcuch Andromedy oraz zadaje ścinane ciosy na dużą odległość. Rung (posiadacz zbroi Thrym). Mjollnir Hammer:
Do tego ataku używa się dwóch dużych bumerangów jako broni. To raczej nie jest nazwa ataku. To nazwa noszona przez ostre bumerangi wykorzystane przeciwko przeciwnikowi. Coś podobnego do młota Thora. Jak to bumerangi, rzuca się nimi do wyznaczonego celu, gdzie trafiają lub nie i jednocześnie powracają do właściciela jeśli nie utkną w danym miejscu. Thor (posiadacz zbroi Wąż Jörmungandr/Pheckda [Gamma]). Mjolnir Hammer:
Atak wykorzystuje dwa olbrzymie topory, które są rzucane w przeciwnika. Każdy z toporów zadaje oddzielne obrażenia. W przypadku udanego uniku, otrzymuje się tylko obrażenia od jednego topora. Atutem tej techniki jest fakt, że można zaatakować dwóch przeciwników jednocześnie. Titanic Hercules:
Podczas ataku kosmos kumulowany jest w pięści a następnie w formie dużego promienia energii i elektryczności wysyłany w stronę przeciwnika. Jeśli atak zostanie wykonany dwa razy pod rząd, atakujący musi odpocząć by się zregenerować. Po wykonaniu ataku przeciwnik nie może się ruszać będąc pod wpływem tak wielkiej siły, nie może trafić atakującego. Fenrir (posiadacz zbroi Wilk Fenris [Epsilon]). Wolf Cruelty Claw:
Niesamowicie szybki atak zadający rany cięte na ciele przeciwnika. Rany są takie same jak gdyby przeciwnik został zaatakowany pazurami wilka. Northern Wolf Pack Fist:
Kolejny bardzo szybki atak przybierający kształt widma czterech wilków atakujących przeciwnika. Hagen (posiadacz zbroi Rumak Odyna - Sleipnir [Beta]). Universe Freezing:
W przeciwnika uderza niewyobrażalnie zimna fala energii mogąca zamrozić nawet roztopioną magmę, która oprócz obrażeń unieruchamia przeciwnika w lodzie. Następnie gdy przeciwnik uwolni się z tej pułapki jego zręczność jest częściowo ograniczona z powodu drobinek lodu pozostawionych na jego ciele. Great Ardent Pressure:
Bardzo silny ognisto-lawowy atak wojownika Beta potrafiący stopić każdy lód. Ze względu na to, że atak wymaga dużej ilości kosmosu, wykonanie go dwa razy pod rząd kończy się przerwą na zregenerowanie się. Zadaje on dodatkowe obrażenia od oparzeń. Atakujący kumulując energię w postaci strasznego ognia jest osłabiony na ataki lodu. Mime (posiadacz zbroi Harfa Gunnar'a [Eta]). Stringer Requiem:
Najpotężniejszy atak rycerza Eta. Struny oplatają przeciwnika a następnie zaciskają się na jego ciele sprawiając niewyobrażalny ból. Wraz z ostatnim dźwiękiem Requiem przeciwnik otrzymuje dodatkowe obrażenia. Lightspeed Fist:
Z koniuszków palców dłoni atakującego wystrzeliwują wiązki energii przypominające struny. Alberich (posiadacz zbroi Gwiazda Śmierci [Delta]). Hororo Ken:
Atak, podczas którego rycerz delta wykorzystuje element swojej zbroi jakim jest płonący miecz. Oprócz ran ciętych zadaje on również poparzenia. Amethyst Shield:
Atakujący przyjmując odpowiednią pozę gromadzi w sobie energię, którą następnie uwalnia. Ciało przeciwnika jest stopniowo pokrywane przez kryształki ametystu by po chwili zostać uwięzionym w wielkim krysztale zwanym „Ametystową Trumną”. Będąc w ametyście przeciwnik traci energię życiową. Atak powoduje paraliż i zadaje z każdą chwilą przeciwnikowi dodatkowe obrażenia. Uwięzionego w trumnie nie można atakować. Nature Unity:
Atak wykorzystujący do walki przeciwko wrogowi naturę. Może on zadawać zarówno duże obrażenia jak i unieruchamiać przeciwnika. Syd (posiadacz zbroi Tygrys Szablozęby [Zeta-Mizar]). Viking Tiger Claw:
Bardzo szybki atak wykorzystujący ogromną zręczność atakującego. Przeciwnik widzi jedynie pędzącego w jego stronę tygrysa szablozębnego. Dodatkowo atak lekko paraliżuje przeciwnika kryształkami lodu. Blue Impulse:
Podczas ataku przeciwnik znajduje się w kuli energii, po czym jest wyrzucany w górę przez energię kosmiczną. Bud (posiadacz zbroi Tygrys Szablozęby [Zeta-Alcor]). Shadow Viking Tiger Claw:
Bardzo szybki atak wykorzystujący zarówno kosmos i zręczność atakującego. Przeciwnik widzi jedynie pędzącego w jego stronę czarnego tygrysa szablozębnego. Ta technika jest bardziej potężna niż technika Viking Tiger Claw wojownika Zeta. Siegfried (posiadacz zbroi Smok Fafnir [Alfa]). Odin Sword:
Podczas ataku wokół przeciwnika za sprawą kosmosu w podłożu obrysowywany jest okrąg, w którym kumuluje się potężna energia tworząca wir wyrzucający przeciwnika w górę. Atak może zostać zastosowany na kilku przeciwnikach jednak wtedy zużycie kosmosu wzrasta o połowę. Podczas podnoszenia rąk do góry atakujący jest podatny na atak przeciwnika. Dragon Bravest Blizzard:
Atakujący wysyła w stronę przeciwnika dwie potężne kule energii kosmicznej, które przybierają kształt dwóch głów smoka. Podczas wykonywania tego ataku Rycerz odsłania swój słaby punkt, jakim jest serce, co może dla niego się skończyć odebraniem większości życia. Dolbar (posiadacz zbroi Heimdall). Maken:
Działa to na zasadzie przyciągania lub grawitacji. Dotknięciem głowy ofiary może ją przyciągać do ziemi lub przycisnąć do ściany na odległość. Tarcza Odyna (Odyn Shield):
Atakujący z rozłożonymi ramionami otwiera przestrzeń czarnej dziury, która pochłania przeciwnika i wysyła go do innego wymiaru. Ofiara nie jest w stanie wykonać ruchu i zostaje uwięziona wewnątrz tarczy (w wymiarze do którego zostanie wysłana). Bywa że stanie się jedną z części posągu Odyna i jednocześnie oderwana od rzeczywistości. Przykładem była Atena uwięziona przez Dolbara na wystającym końcu statku, w którym umieszczony był posąg Odyna.
Aktualizowane przez Nadira | |
|