Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.
Saint Seiya PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Życie w krainach

Go down 
AutorWiadomość
Nadira
Admin
Admin
Nadira


Dołączył/a : 07/02/2008
Liczba postów : 713

Płeć : Female

Życie w krainach Empty
PisanieTemat: Życie w krainach   Życie w krainach Icon_minitimeCzw Sie 15, 2013 9:29 pm

ŻYCIE W POSZCZEGÓLNYCH KRAINACH

ASGARD
    Asgard uważany jest przez Posejdona za jego kolonię na ziemi. Asgardczycy wierni są jednak Odynowi. Są oni potomkami wojowników a także wikingów i tak jak oni posiadają swoje surowe prawa. Walka bronią jest dla nich czymś normalnym, a zginięcie w walce jest dla nich honorem i drogą do Walhalli.
    W tak surowym klimacie często giną najsłabsi, którzy nie są w stanie przeżyć. Ci którzy są silni są respektowani i piastują najczęściej największe godności.
    Ktoś, kto nie posiada wyrobionego własnego ‘imienia’ bądź imienia przodków, ma niewiele do powiedzenia i jest traktowany jak ktoś mało ważny, jak zwykły człowiek.
    Ludzie, którzy nie znają własnej siły i rzucają się na to co dla nich zbyt wielkie, mogą się łatwo pożegnać z życiem. Zabicie kogoś, dla Asgardczyka niewiele znaczy, chyba że ta osoba jest silna i ma wyrobione imię - wtedy może się szczycić jego pokonaniem. Gdy jednak z jego ręki padnie ktoś słaby - uznane to jest prędzej za głupotę młodego, który nie wiedział gdzie jest jego miejsce.
    Krainę Wiecznej Zimy zamieszkują nie tylko ludzie ale i olbrzymy, mające swoje historie życiowe. Także byli i są wojownikami. W większości zamieszkują tereny skaliste, przeważnie góry. W mitologii krainę tę zamieszkiwały nawet istoty takie jak elfy oraz krasnoludy. Wspominane są nawet wojowniczki Walkirie, które sprowadzają dusze wojowników właśnie do Walhalli. Pewne źródła podają, że jedną z tych wojowniczek podobno była kapłanka Odyna - Hilda.

ZAKAZ TELEPORTACJI OBOWIĄZUJE W MIEJSCACH:
  • Pałac Odyna (Valhalla)
  • Miejsca, gdzie znajduje się Posąg Odyna
  • Przejście do Podwodnego Królestwa (bez wiedzy o jego położeniu)

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA ŚWIATA:
  1. Miejsce odcięte od cywilizacji.
  2. Normalni ludzie nie wiedzą o jego istnieniu.
  3. Epoka zatrzymana na przełomie średniowiecza i renesansu.
  4. Teren ten jest uważany za przynależny Posejdonowi.
  5. To właśnie tam znajduje się jedno ze znanych wejść do królestwa Posejdona.
  6. Komnaty do przyjmowania gości są w środku domu, za długim korytarzem z innymi pokojami, nie tuż za drzwiami.


SANKTUARIUM
    Świątynia od tysiącleci pozostaje odcięta od świata ukryta przed nim. O rycerzach zaś krążą jedynie legendy, które znają jednak nieliczni.
    Zwykli ludzie niezwykle nie są w stanie do niej trafić, gdyż otacza ją bardzo silna bariera, która sprowadza na nich iluzję i nie wpuszcza ich do środka. Bariera ta nie jest jednak w pełni wyczuwalna - istnieje ona wokół świątyni za sprawą Ateny, tak samo jak energia Ateny oddziałuje mocniej w niektórych rejonach samego Sanktuarium.

    Drugim miejscem, które jest chronione, są Domy Zodiaku. Kosmos Ateny zapobiega teleportacji. Każdy kto posiadł tę zdolność i tak musi przejść tą samą ścieżkę jak wszyscy, gdyż zdoła się on teleportować na nie więcej niż kilka metrów.
    Istnieją jednak 'tajne ścieżki', które prowadzą do domów zodiaku. Niewielu zna jednak te drogi. Jedynie nieliczni dowódcy straży posiedli tą informacje oraz część Złotych Rycerzy.

    Prawa jakie panują w tym miejscu są niezwykle surowe. Słabi giną, gdyż niezdolni są przeżyć. Ci którzy nie są w stanie obronić własnych praw, bądź znaleźć kogoś kto będzie nad nimi czuwał będą uznani za słabeuszy i popychadła.
    W świątyni głównie poświęca się czas na nauki i treningi.

    W Sanktuarium panuje prawo wojskowe. Zdrada jest surowo karana. Osoby nieposłuszne są najczęściej wzgardzone. Ktoś kto zawiódł pokazał, iż jest słaby i stracił w oczach pozostałych.
    Surowe treningi stwarzają jednak silne więzy między uczniami, którzy to potem stają się rycerzami.
    Przyjaźń, zaufanie oraz wiara w siebie wzmacnia Rycerzy. Najważniejszą rzeczą jednak jest lojalność i oddanie Atenie.
    Od małego uczeni posłuszeństwa wobec niej i jej przedstawiciela na ziemi - Wielkiego Mistrza, zrobią prawdopodobnie prawie wszystko co się im karze, jeśli będą święcie przekonani, iż robią to w jej imię.
    Wychowani w tak brutalnym środowisku rycerze mają wielki respekt dla osób będących wyżej w hierarchii, jako tych silniejszych i bardziej oddanych Atenie. Respekt jednak może zmienić się zawsze w równie wielką pogardę, gdy ktoś w ich oczach zdradzi lub nie zachowa się tak jak powinien.

    Kiedy Athena zapadła w bardzo długi i głęboki sen, co przyczyniło się do odejścia i osłabnięcia mocy Saori Kido, Sanktuarium nie jest już chronione barierą! Dzięki pokojowi panującemu na Ziemi, Sanktuarium nie zostało dotychczas dotknięte złowrogim atakiem. Mimo to, mentorzy i rycerze nie śpią. Również Wielki Mistrz cały czas czuwa nad panowaniem w Sanktuarium.

ZAKAZ TELEPORTACJI OBOWIĄZUJE W MIEJSCACH:
  • Domy Zodiaku
  • Pałac Wielkiego Mistrza
  • Świątynia Ateny

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA ŚWIATA:
  1. Prawdopodobna lokalizacja znajduje się na mapie w opisie miejsc świątyni.
  2. Nie ma tam nowoczesnej technologii (nie działają urządzenia).
  3. Tajne skróty do poszczególnych domów znane są nielicznym jednostkom związanym ze strażą, tak więc niemożliwym jest od razu znalezienie się w jednym z ostatnich domów przez kogoś z zewnątrz.
  4. Wioska zaopatrująca Sanktuarium również jest odcięta w znacznym stopniu od cywilizacji, nie znajduje się jednak wewnątrz bariery.
  5. Obóz kobiet jest terenem stricte przeznaczonym dla kobiet, mężczyznom za wkroczenie nań grozi śmierć.
  6. Główna świątynia nie ma wielkiego hallu 5 metrów od drzwi, lecz ciągnie się długim korytarzem.


WYSPA DELOS
    Delos wcześniej nazywana była Ortygią - Wyspą Przepiórek. Jest to mała grecka, skalista wyspa, która pływała po morzu. Dzięki Posejdonowi, została osadzona w na miejscu. Pomogło to Leto ukryć się przed Herą, by móc urodzić dzieci Zeusa, bliźniacze rodzeństwo Apolla i Artemidę. Młodzi Bogowie zamieszkali wyspę wzajemnie sobie pomagając. Z upływem lat, wyspa ta była zaludniania przez innych osadników. Dzięki czemu powstawały wspaniałe budowle a ludność rozwijała miasto. Na tej wyspie bogini Artemida wyznaczyła jedno miejsce, gdzie podejmowane szkoleniom zostały młode kobiety. Najzdolniejsze i odważne miały szansę stać się Satelitami, obrończyniami bogini Księżyca.

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA ŚWIATA:
  1. Jedynym miejscem łączącym wyspę Delos z resztą świata jest port.
  2. Nie ma miejsca zabraniającego teleportacji.
  3. Wyspę Delos mogą zamieszkiwać wszyscy.
  4. Postacie nieprzyzwyczajone do warunków panujących na wyspie Delos a przebywające na jej terenie, mają obowiązek odgrywać oddziaływanie na nich klimatu wyspy jak np. trudność z oddychaniem. Klimat na Delos ma również wpływ na ich umiejętności podczas walki.


PODWODNE KRÓLESTWO - ATLANTYDA
    Atlantyda nie posiada własnych miast. Nie stanowi od wieków odciętej społeczności, ani się sama nie izoluje. Kraina sama jest odcięta od całego świata zewnętrznego i większość żyjących tu znalazło się w tym miejscu nie z własnej woli.
    Mieszkańców tych terenów można podzielić na dwie grupy. Pierwszą stanowią nieliczni, którzy zostali tu sprowadzeni. Świadomi istnienia tego miejsca sami pragnęli się tu dostać. Drugą stanowi większość osób. Znaleźli się tu dlatego, iż przeżyli. Po jakiś tragicznych zdarzeniach na morskiej toni, uznani za zmarłych przez ludzi na powierzchni. Pośród tych, którzy zaginęli, większość ginie. Część ciał staje się pożywieniem dla morskich istot, druga część opada na dno, wraz z nielicznymi żywymi.
    Niewielu jest jednak takich, którzy są w stanie opuścić to podwodne królestwo. Większość z nich nie ma wyboru jak stać się jego mieszkańcami. Bywali ludzie, którzy nie mogli się z tym pogodzić, lecz większość mimo wszystko raduje się z ocalenia.
    Czy byli ofiarami morskiej tragedii, czy zostali zdradzeni, zapomniani. Każdy z tu żyjących ma swoje własne powody, dla których chce przetrwać. Jedni cieszą się samym życiem, drugą szansą. Inni mogą dążyć do spełnienia swej zemsty.
    To co cechuje wszystkich tu żyjących to brak gniewu oraz nienawiści wobec Pana tej krainy. Jest on bowiem dla nich wybawcą. Jest tym, kto dał im nowe życie. Czasem słabszych duchem ludzi może co najwyżej ogarniać żal wobec niego, gdyż nie daje im możliwości powrotu.

    Zamieszkujący Atlantydę są różnych narodowości i o różnym wieku. Pochodzą z rozmaitych kultur i często posiadali na początku rozmaite wyznania. Ich cel nie był prawie nigdy od początku nastawiony na służbę Posejdonowi.

ZAKAZ TELEPORTACJI OBOWIĄZUJE W MIEJSCACH:
  • Pałac Posejdona
  • Główna Kolumna

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA ŚWIATA:
  1. Znajduje się na dnie oceanów, za niebo służy woda.
  2. Nie można się tam dostać nie tonąc w morskiej toni.
  3. Nie znane jest żadne bliżej określone miasto w tych terenach.
  4. Tam nie tylko ludzie żyją (gdzieś były wzmianki o syrenach).
  5. Jest więcej niż jedno wejście do niej (większość jest nieznana).


KRÓLESTWO ZMARŁYCH
    Spectranie Hadesa tak naprawdę są zwykłymi ludźmi. Urodzili się nimi i nimi umrą.
    ‘Przebudzili się’ oni pod wpływem mocy Hadesa. Mimo, że pochodzą z różnych miejsc i mają różne nastawienie do tego co dokoła cechuje ich jedna wspólna rzecz - posłuszeństwo i wiara w to, iż nie umrą.
    Słudzy Hadesa uważają, iż ich Pan, jako bóg śmierci da im ‘życie’. Dlatego też nie boją się umrzeć myśląc o tym, że to nie koniec, ani też nawet początek. Uważają iż śmierć jest czymś, co można odwrócić, że jest to coś, co ich nie dotyczy.
    Mogą mieć swoje własne plany, każdy z nich może zupełnie inaczej postrzegać to co robi Hades, lecz uważają, iż służą najpotężniejszemu i dlatego są niepokonani.

    W królestwie zmarłych panuje głównie hierarchia siły. Służą tym, którzy są najbliżsi Hadesowi i wykonują rozkazy tych, którzy stoją na szczycie. Niekoniecznie muszą jednak darzyć swoich ‘przełożonych’ szacunkiem.
    Jeśli ich posłuszeństwo nie jest spowodowane podziwem i dumą, to jest prawdopodobnie podszyte strachem.
    Każdy pragnie być potężny, lecz jeśli któryś z nich jest od nich silniejszy - to podziwiają go i szanują jako osobę, która zdobyła większą moc.

    Sprawiedliwość dla nich jest tym, co postanowi Hades. Jest on dla nich przewodnikiem, ich panem i bogiem. Jeśli by mieli skoczyć w ogień na jego rozkaz, to zrobią to święcie wierząc, iż nic im się nie stanie i że jest to coś, co należy zrobić, bo tak im nakazał ich Pan.

ZAKAZ TELEPORTACJI OBOWIĄZUJE W MIEJSCACH:
  • Zamek Hadesa (wnętrza)
  • Acheron
  • Bramy
  • Sale Sędzich
  • Giudecca
  • Elysium

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA ŚWIATA:
  1. Jedno z wejść znajduje się w Niemczech ( Zamek Hadesa).
  2. Można się tam dostać także z domu raka - ale tylko dusza.
  3. Można się tam przenieść po śmierci.
  4. Można się tam dostać poprzez inny wymiar.
  5. Teren w jakim się znajdzie osoba po przeprawieniu na tamten świat jest przed Styksem.
  6. Wyjątek stanowią Spectranie, którzy mają inne możliwości dostania się do tego miejsca.
  7. Nim się dostanie ktoś w jakieś miejsce wewnątrz, musi pokonać wcześniejsze przybytki świata zmarłych (wyjątek obeznani z terenem Spectranie).
Powrót do góry Go down
 
Życie w krainach
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Saint Seiya PBF :: Ogólne :: KOMPENDIUM WIEDZY + REGULAMIN-
Skocz do: